Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90, , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, , fax. 22 765 32 91
    REGON: 13270034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim, określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r. poz. 2355 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019r. poz. 546), w tym: 1) tablice samochodowe: a. zwyczajne jednorzędowe, b. zwyczajne dwurzędowe, c. indywidualne jednorzędowe, d. indywidualne dwurzędowe, e. zabytkowe jednorzędowe, f. zabytkowe dwurzędowe, g. tymczasowe jednorzędowe, h. tymczasowe dwurzędowe, i. tymczasowe jednorzędowe badawcze, j. tymczasowe dwurzędowe badawcze, k. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone, l. tymczasowe dla pojazdu posiadającego zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczania tablicy rejestracyjnej (tymczasowe jednorzędowe zmniejszone), ł. profesjonalne jednorzędowe, m. profesjonalne dwurzędowe, n. zwyczajne jednorzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym, o. zwyczajne dwurzędowe do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym, p. zwyczajne jednorzędowe zmniejszone do pojazdów o napędzie elektrycznym, wodorowym; 2) tablice motocyklowe: a. zwyczajne, b. indywidualne, c. zabytkowe, d. tymczasowe, e. tymczasowe badawcze, f. profesjonalne, g. do motocykli o napędzie elektrycznym, wodorowym; 3) tablice motorowerowe: a. zwyczajne, b. tymczasowe, c. tymczasowe badawcze, d. profesjonalne, e. do motorowerów o napędzie elektrycznym, wodorowym. 2. Dostarczane tablice muszą odpowiadać wymogom wskazanym w rozporządzeniach, o których mowa w ust. 1, oraz posiadać certyfikat na zgodność przedmiotowych tablic lub materiałów służących do ich produkcji, z warunkami technicznymi określonymi w tych rozporządzeniach. 3. Produkcja dostarczanych tablic musi być oparta o zasady wskazane w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 717) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019r. poz. 547). 4. Zakres zamówienia obejmuje tablice rejestracyjne w ilości : 1) tablice samochodowe wydawane w kompletach (w tym wtórniki tablic samochdowych, jeśli są wydawane w kompletach): 10 950 kpl., 2) tablice samochodowe wydawane w sztukach (w tym wtórniki tablic samochodowych, jeśli są wydawane w sztukach): 1 700 szt. 3) tablice motocyklowe (w tym wtórniki tablic motocyklowych): 850 szt., 4) tablice motorowerowe (w tym wtórniki tablic motorowerowych): 350 szt. 5. Warunki realizacji zamówienia: 1) Zamówienie będzie realizowane na podstawie składanych przez Zamawiającego zleceń, w których będą określone: rodzaj i numery zamawianych tablic, ich ilość, termin, miejsce ich dostarczenia oraz wskazanie pracownika upoważnionego do ich odbioru. Tablice dostarczane będą przez Wykonawcę zgodnie z dyspozycją Zamawiającego do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 – 100 Nowy Dwór Mazowiecki lub do filii urzędu w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05 – 190 Nasielsk. 2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w sposób sukcesywny, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 3) Zamawiający dopuszcza składanie zamówień drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. 4) Wykonawca dostarczy przedmiot danego zlecenia w terminie wskazanym w ofercie. Maksymalny dopuszczalny przez Zamawiającego termin dostawy: 3 dni robocze od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia Zamawiającego. 5) Dostarczane tablice będą objęte gwarancją wskazaną przez Wykonawcę w ofercie. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji: 12 miesięcy od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. Maksymalny punktowany okres gwarancji: 24 miesiące od daty sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego danej partii tablic. 6) Wykonawca zobowiązuje się odbierać od Zamawiającego, z miejsc dostawy tablic, tj. z jego siedziby - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki lub odpowiednio z filii Starostwa w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk stare tablice rejestracyjne celem ich pocięcia i złomowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez dodatkowych kosztów. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał zezwolenie (lub inne równoważne uprawnienie, pozwalające na realizację dostaw objętych zamówieniem, w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania), od posiadania którego uzależnione jest prawo wykonywania przedmiotu dostaw objętych zamówieniem (na terenie Rzeczpospolitej Polskiej wykonywanie przedmiotu dostaw objętych zamówieniem jest działalnością regulowaną na mocy art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, tj. Dz.U. z 2020r., poz. 110 z późn.zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego zostanie spełniony wyłącznie w sytuacji, gdy wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykażą posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku, Wykonawca nie może polegać na zasobach podmiotów trzecich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) formularz cenowy (którego wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ), 2) dokumenty potwierdzające prawo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku, gdy aktualna reprezentacja Wykonawcy określona jest w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, w szczególności w rejestrach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadnia publiczne – Wykonawca może wskazać w druku formularza ofertowego na dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi) oraz stosowne pełnomocnictwa (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym), 3) jeśli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp – odpowiedni dokument (lub dokumenty), o których mowa w ust. 7 pkt 1 części V SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach