Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg
- Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Słowackiego 52/54
01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5617624, , fax. 22 8330724
REGON: 00017341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów Szkoły Głównej Służby Pożarniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z obiektów Szkoły Głównej Służby Pożarniczej mieszczących się w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54, ul. Siemiradzkiego 2 oraz ul. Falęcka 9/11. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące w zakresu usług oraz sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) nr 1 pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” oraz nr 8 pn. „Istotne Postanowienia Umowy”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, w złotych polskich, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS tytułem: wadium w sprawie PN 23/20 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/ poręczenia (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Szkoła Główna Służby Pożarniczej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia którejkolwiek z przyczyn określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie czego Zamawiający poza stosownym oświadczeniem wymagać będzie przedłożenia: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 poz. 797 z późn. zm.); b) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu m. st. Warszawy, zgodnie z art. 9b ust. 1 oraz art. 9 c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z późn. zm.); c) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Wykonawca w terminie trzech dni od zamieszczenia na Platformie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odpadów segregowanych, odpadów ulegających biodegradacji i innych odpadów z terenu IF PAN”
Dodano: 2024-05-08 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
Dodano: 2024-04-04 - Usługi Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04
Dodano: 2024-04-02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
Dodano: 2024-03-25 - Opróżnianie koszy ulicznych, stacji psi pakiet i pojemników na odpady segregowane oraz wywóz nieczystości zebranych przez osoby zatrudnione do prac publicznych na terenie Miasta Siedlce
Dodano: 2024-02-22 - Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
Dodano: 2024-02-13 - Odbiór odpadów komunalnych z obiektów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Dodano: 2024-02-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Sanniki w okresie od 01.03.2024 r. do 30.04.2024 r.
Dodano: 2024-02-06 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
Dodano: 2024-02-02 - „Usługi odbioru oraz przekazania do transportu i utylizacji odpadów”
Dodano: 2024-01-25