Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Limanowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8553717, 8553599, 8554569 , fax. 468 552 021
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Limanowskiego 45
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, fax. 468 552 021
    REGON: 75015125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zyrardowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Żyrardowie. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018r. poz. 1751) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2018r. poz. 893). 2. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na adres Starostwa Powiatowego w Żyrardowie: ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, w poniższych ilościach: 1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe – 24.000 szt./2 lata 2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe – 1.000 szt./2 lata 3. Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe – 18 szt./2 lata 4. Tablice indywidualne samochodowe dwurzędowe – 2 szt./2 lata 5. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe – 24 szt./2 lata 6. Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe – 4 szt./2 lata 7. Tablice zabytkowa motocyklowa – 2 szt./2 lata 8. Tablice motocyklowo-ciągnikowe zwyczajne - 750 szt./2 lata 9. Tablice motorowerowe zwyczajne – 450 szt. /2 lata 10. Tablice wtórniki – 500 szt./2 lata 11. Tablice tymczasowe samochodowe zwyczajne – 100 szt. / 2 lata 12. Tablice samochodowe zwyczajne dodatkowe – 150 szt. / 2 lata 13. Tablice samochodowe zmniejszone- 100szt. / 2 lata 3. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości tablic są szacunkowe, a ilość poszczególnych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic w ilościach wskazanych w powyższej kalkulacji. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie przekroczy 50 % wartości umowy. 4. Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy – pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną - zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem: ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać od Zamawiającego wycofane (zużyte) tablice rejestracyjne I złomować je zgodnie z obowiązującymi przepisami, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenia za usługę odbierania i złomowania starych tablic rejestracyjnych. 6. Termin realizacji każdej partii zamówienia będzie następować w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podanym w dniach. Podany termin nie może przekroczyć siedmiu dni, od daty doręczenia zapotrzebowania Wykonawcy. 7. Realizacja zamówienia wtórników tablic rejestracyjnych nie może przekroczyć dwóch dni, od daty doręczenia zapotrzebowania Wykonawcy. 8. Wykonawca na wyprodukowane i dostarczone Zamawiającemu tablice udziela gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia ich odbioru przez Zamawiającego. 9. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest przez czas trwania umowy do posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne. 10. W trakcie trwania umowy wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej za poszczególne tablice, niezależnie od zamawianych ilości. 11. Zapłata wynagrodzenia będzie następowała sukcesywnie po każdej dostawie na podstawie wystawionych faktur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44423400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 3) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570 z późniejszymi zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5) pełnomocnictw w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach