Przetargi.pl
Modernizacja budynku szkoły Zespołu oświatowo - wychowawczego w Białkach.

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
  • Data zamieszczenia: 2021-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
    REGON: 71158255200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku szkoły Zespołu oświatowo - wychowawczego w Białkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej Modernizacji budynku szkoły Zespołu oświatowo - wychowawczego w Białkach. I. Zakres prac projektowych obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej remontu części budynku szkoły Zespołu oświatowo – Wychowawczego w Białkach na działce numer 250. Na parterze zaprojektowano w części komunikacyjnej szatni dla przedszkola, WC z dostosowaniem dla przedszkola. Dostosowanie istniejącego poddasza do wymogów sal lekcyjnych, w korytarzu wykonanie WC dla uczniów, wzmocnienie istniejącej klatki schodowej. Pozostałe prace remontowe zgodnie z wytycznymi rzeczoznawcy ppoż. oraz sanepid. Biuro Projektów przedłoży Zamawiającemu do akceptacji 2 koncepcje rozwiązań funkcjonalno - konstrukcyjnych obiektu oraz projektów elewacji i zagospodarowania terenu w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy. Wskazane jest aby projektant dokonał wizji w terenie. Dokumentacja projektowa będzie służyła do opisu robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy p.z.p. Projekt budowlany i wykonawczy musi być wykonany wraz z wszelkimi innymi opracowaniami niezbędnymi do przeprowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane i ich realizację. Uwaga: Projektant w imieniu Zamawiającego uzyska decyzje na realizację zadania w postaci zgłoszenia robót budowlanych bądź pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym. Odbiór zadania nastąpi po przedłożeniu Zamawiającemu informacji o braku wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia robót lub decyzji pozwolenia na budowę. 2. Zakres projektowy: - inwentaryzacja części obiektu, - koncepcja projektowa, - ekspertyza ppoż. z decyzja mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawcą ppoż., - uzgodnienie z Powiatową Stacja Sanitarno-Epidemiologiczną w Siedlcach, - ekspertyza budynku wraz z projektem konstrukcyjnym, - projekt zagospodarowania terenu, - projekt architektoniczno – konstrukcyjny, - projekt branży sanitarnej (w tym wentylacj), - projekt branży elektrycznej (w tym sieć internetowa), - przedmiary, kosztorysy, - specyfikacje techniczne, Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich oraz Europejskich Norm. Winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP oraz Sanepidu. 3. Przedmiot opracowania powinien być przekazany: - projekty - w 5 egzemplarzach; - kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - w 2 egzemplarzach. 4. Przedmiot opracowania powinien być, prócz wersji papierowej umieszczony na nośniku elektronicznym w formatach ogólnie dostępnych, np. doc. JPG, PDF, i przekazany protokolarnie Zleceniodawcy. 5. Dokumentację należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zgłoszenia dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub w razie takiej potrzeby w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi w ramach postępowania przetargowego na realizację robót budowlanych przedmiotu zamówienia, aż do czasu wyłonienia wykonawcy robót. 7. Wykonawca w okresie trzech lat od daty wykonania przedmiotu umowy zobowiązany jest do bezpłatnego zaktualizowania kosztorysów inwestorskich zadania. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach