Centrum Leczenia Oparzeń ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Hibnera 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 032 2288220
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczenia Oparzeń
ul. Hibnera 2 2
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, fax. 032 2288220 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 7 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami wymaganymi treścią specyfikacji. Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów lub oświadczeń, na zasadzie SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznika nr 3, 3. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenia o spełnianiu wymagań art. 22 ust.1 Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: Karty charakterystyki zaoferowanych preparatów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.clo.com.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych (2)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa środków dezynfekcyjnych II
Dodano: 2016-07-06 - Przetarg nieograniczony nr 30/PN/16 na dostawę preparatów dezynfekcyjnych i antyseptyków
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa środków do dezynfekcji
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa środków dezynfekcyjnych GCR/25/ZP/2016
Dodano: 2016-06-13 - dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji, nr ref 10/D/PN/2016
Dodano: 2016-06-09