Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego

Szpital Powiatowy w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Topolowa 16
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6247777, 6247034 , fax. 032 6239428, 6247032
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Chrzanowie
    ul. Topolowa 16 16
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6247777, 6247034, fax. 032 6239428, 6247032
    REGON: 00031010800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Powiatowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu medycznego p.1 - elektrody, introduktor p.2 - sprzęt różny p.3 - pokrowiec na aparature, rękaw do laparoskopu, folia chirurgiczna p.4 - cewniki, sondy p.5 - rurki, maski, cewniki, filtry p.6 - cewniki, dreny, kubki p.7 - zestaw do drenażu, klipsy tytanowe p.8 - wklad do strzykawki autoamtycznej, złącza niskiego ciśnienia p.9 - butelki, sondy, zestawy odsysania pola operacyjnego, zgłebniki p.10 - igły do znieczulenień, igły, zestawy do biopsji p.11 - wzierniki ginekologiczne, szczoteczki p.12 - ostrza chirurgiczne p.13 - elektrody igłowe p.14 - cewnik do podawania tlenu p.15 - ustniki, inhalatory p.16 - igła do nakłuć mostka p.17 - wąsy do nosa p.18 - zestaw do drenażu opłucnej, wkład do odsysania p.19 - ustniki do spirometru, klipsy p.20 - łącznik do spirometru p.21 - elektrody ekg, papier, żel, taśma p.22 - probówki, podłoża, szkiełka p.23 - okłady żelowane, szpatułki, kubki na mocz p.24 - szyny kramera, szyny palcówki p.25 - worki na mocz, stomijne, rękawice p.26 - zaciskacze do pępowiny, opaski identyfikacyjne, kieliszki, maski p.27 - fartuchy flizelinowe, zestawy odzieży, maski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. 2-5 - do oferty należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Poręczenia, gwarancje, o których mowa wyżej muszą być ważne przez okres związania z ofertą tzn. 60 dni od daty otwarcia ofert. 2. Wadium należy wnieść w wysokości: Nr pakietu-Wadium 1-200,00; 15-50,00; 2-2 700,00; 16-20,00; 3-50,00; 17-50,00; 4-400,00; 18-100,00; 5-700,00; 19-60,00; 6-350,00; 20-10,00; 7-100,00; 21-200,00; 8-200,00; 22-50,00; 9-350,00; 23-100,00; 10-900,00; 24-10,00; 11-50,00; 25-200,00; 12-20,00; 26-200,00; 13-30,00; 27-100,00; 14-100,00; SUMA: 7 300,00 w terminie do dnia składania ofert do godz. 10:00. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Pekao S.A. 38 1240 4748 1111 0000 4877 1892.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń stanowiących ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Kosztorys szczegółowy (wyceniony pakiet). 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie (art.22 i 24 ustawy PZP) 5. Dowód wpłaty wadium. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie, że przedmiot zamówienia posiada aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku w Polsce (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do oryginałów tych dokumentów) 8. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-chrzanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach