Przetargi.pl
Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Szczucin

Ochotnicza Straż Pożarna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, ul. Kościuszki 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6436475 , fax. 0-14 6436475
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna
    ul. Kościuszki 32 32
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6436475, fax. 0-14 6436475
    REGON: 85047750500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.osp.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Szczucin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jest: dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uterenowionym dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczucinie PN-EN 1846-1 M 2-6-2500-8/2000-1 Szczegółowe wymagania techniczne zostały określone w Załączniku 5 - Szczegółowy opis oferowanych rozwiązań i urządzeń - do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 9:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu przez Wykonawcę formalnych wymogów określonych w rozdziale A specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełnieniu następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi być uprawniony do: a) występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Wykonawca zobowiązany jest do: a) przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca zrealizował co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawę co najmniej średnich samochodów ratowniczo gaśniczych. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa wypełniony załącznik 2 - Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany do dnia 30 września 2009 r. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 4 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem, 4. Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia (Umowy) na okres 24 miesięcy od daty jego odbioru. Bieg okresu gwarancji rozpocznie się z chwilą zrealizowania przedmiotu zamówienia, potwierdzonego spisaniem końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki gwarancyjne wymagane przez Zamawiającego zostały przestawione w załączniku Nr 2 do wzoru umowy zamieszczonego w Rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 4 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem. 5. Minimalny termin płatności wynosi 30 dni od daty złożenia, zatwierdzonej przez Zamawiającego faktury, po spisaniu końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. . Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa - wypełniony Załącznik 4 Cena oferty wraz ze stosownym oświadczeniem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i załączniki dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikiem 1 Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) Oświadczenie, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; c) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; d) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. e) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; g) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą na okres 30 dni (art.85 ust.1 pkt 1) i zobowiązuje się, w razie otrzymania zawiadomienia o wygraniu przetargu, podpisać umowę; h) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l) Dowód wniesienia wadium. 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1. h), j), k) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) pkt 1. i) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów określone w punkcie 1.1. stosuje się odpowiednio. 1.3. Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Załącznik 2 - Informacje na temat doświadczenia - wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. . 3. Załącznik 3 - Informacja o podwykonawcach - wraz z wykazem części zamówienia, których wykonanie wykonawca składający ofertę powierzy podwykonawcom. 4. Załącznik 4 - Cena oferty; 5. Załącznik 5 - Szczegółowy opis oferowanych rozwiązań i urządzeń - potwierdzający spełnienie wymagań technicznych niniejszej specyfikacji (należy wypełnić załącznik 5 - Szczegółowy opis oferowanych rozwiązań i urządzeń - kolumnę - Wypełnia wykonawca). Do załącznika 5 należy dołączyć: 1. Rysunki poglądowe (boki, przód, tył oraz dach pojazdu) z wymiarami, 2. Schemat układu wodno-pianowego 3. Świadectwo homologacji typu podwozia 4. Świadectwo dopuszczenia CNBOP na oferowany pojazd. 5. Świadectwa dopuszczenia na oferowane elementy zestawu hydraulicznego W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach