Powiat Gliwicki ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 332 66 20 , fax. 32 332 66 47
- Data zamieszczenia: 2013-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
ul. Zygmunta Starego 17 17
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 332 66 20, fax. 32 332 66 47
REGON: 27625498500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania (pakiety biurowe) oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na 6 części dla których zostaną zawarte odrębne umowy z wyłonionymi w przetargu Wykonawcami . Poszczególne części obejmują: CZĘŚĆ I. 1. Serwer - 1 szt. 2. System operacyjny serwera - 1 szt. 3. Komputer stacjonarny typ 1 - 8 szt. 4. Komputer stacjonarny typ 2 - 1 szt. 5. Monitor LCD 24 cale typ 1 - 7 szt. 6. Zasilacz awaryjny typ 1 - 10 szt. 7. Komputer przenośny typ 1 - 2 szt. 8. Komputer All In One - 2 szt. 9. Urządzenie wielofunkcyjne A3 atramentowe - kolor typ 1 - 1 szt. 10. Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe - monochromatyczne typ 1 - 3 szt. 11. Oprogramowanie biurowe - 13 szt. 12. Komplet atramentów do urządzenia z poz. 9 - 2 komplety, 13. Toner do urządzenia z poz. 10 - 2 szt. CZĘŚĆ II. - zakup w ramach projektu Wsparcie kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych 1. Komputer przenośny typ 2 - 1 szt. CZĘŚĆ III. - zakup w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim 1. Komputer stacjonarny typ 3 - 1 szt. 2. Monitor LCD 24 cale typ 1 - 1 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 atramentowe - kolor typ 1 - 1 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne A4 laserowe - monochromatyczne typ 1 - 1 szt. 5. Oprogramowanie biurowe - 1 szt. 6. Projektor - 3 szt. 7. Komplet atramentów do urządzenia z poz. 3 - 1 komplet, 8. Toner do urządzenia z poz. 4 - 1 szt CZĘŚĆ IV. 1. Skaner - 2 szt. CZĘŚĆ V. 1. Komputer stacjonarny typ 4 - 4 szt. 2. Zasilacz awaryjny typ 2 - 4 szt 3. Monitor LCD 24 cale typ 2 - 6 szt. 4. Drukarka laserowa - 4 szt. CZĘŚĆ VI. - zakup w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie gliwickim 1. Toner do drukarki HP LaserJet P2035/P2055dn - 2 szt. 2. Toner do drukarki SHARP AR 5520N/5316 - 2 szt. 3. Toner do drukarki Samsung CLX-3185FW - 1 szt. 4. Toner do drukarki KONICA MINOLTA bizhub 223 - 1 szt. 5. Toner do drukarki TOSHIBA e-STUDIO 161 - 1 szt. 6. Toner do drukarki KONICA MINOLTA Dialta DI1611 - 1 szt. 7. Toner do drukarki SAMSUNG ML-1640 - 1 szt. 8. Toner do drukarki KYOCERA Mita KM-2030 - 1 szt. 9. Atramenty do drukarki HP Office Pro 8500 - 1 komplet (4 kolory). 10. Toner do drukarki PANASONIC DP - 8016P - 1 szt. 11. Toner do drukarki XEROX WorkCentre 5325 - 1 szt. 12. Toner do drukarki Epson Aculaser M2300 - 1 szt. 13. Toner do drukarki Ricoh Aficio 2027/2022/INFOTEC IS 2132 - 3 szt. 14. Tonery do drukarki Brother HL 3070CW - 1 komplet (4 kolory). 15. Toner do drukarki Ricoh Aficio 1035 - 1 szt. 16. Toner do drukarki KONICA MINOLTA 7222 - 1 szt. 17. Toner do drukarki HP LaserJet P1102 - 2 szt. 18. Atramenty do drukarki HP Officejet Pro L7580 - 1 komplet (4 kolory). 19. Toner do drukarki HP Laserjet 1200 series - 1 szt. 20. Toner do drukarki Canon Image RUNNER 2318 - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach nr 1A-F do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów, tuszy i wkładów drukujących do drukarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów (DZP.381.82.2016.DW)
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników (wraz z odbiorem zużytych materiałów celem ich utylizacji) dla Urzędu Miasta Tychy
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
nr sprawy: DZP.381.62.2016.DW
Dodano: 2016-06-22 - Zakup oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek OKI i HP
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2016-06-08 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych z nadrukiem. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-03 - Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów biurowych. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy, partiami tonerów i tuszy do drukarek komputerowych oraz dostawa tonerów do kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Zadanie 2 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych Zadanie 3 - Sukcesywna dostawa do końca 2016 roku materiałów biurowych wraz z wykonaniem nadruku według wzorów Zamawiającego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-05-13