Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg
- Adres: 55-200 Oława, K. K. Baczyńskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713011300 , fax. 713011312
- Data zamieszczenia: 2017-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
K. K. Baczyńskiego 1
55-200 Oława, woj. dolnośląskie
tel. 713011300, fax. 713011312
REGON: 00030681600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawa.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych, znak sprawy ZOZ/DZP/PN/17/17 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 11 zadań: Zadanie nr 1 – Komputery Zadanie nr 2 - Monitory Zadanie nr 3 – Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Zadanie nr 4 – Przełącznik sieciowy Zadanie nr 5 - Kompresor Zadanie nr 6 – Nośniki optyczne Zadanie nr 7 – Duplikator Rimage z komputerem sterującym Zadanie nr 8 – Monitory do czytników RTG Zadanie nr 9 – Okablowanie sieciowe Zadanie nr 10 - Projektor Zadanie nr 11 – Komputer przenośny 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1, 2, 5 i 5 a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. W zakresie Zadania nr 6 Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). Ilości przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 6 zawarte w Załączniku nr 9, są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania do 40% przedmiotu zamówienia będącego treścią niniejszej umowy przed bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 6. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych, zostały określone cechy równoważności ( w Załączniku nr 2 do SIWZ). Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech technicznych i jakościowych. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji – w Załączniku nr 2 - o spełnieniu cech wskazanych przez zamawiającego jako równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż pracowni komputerowych w Szklarskiej Porębie na terenie Miasta Szklarska Poręba
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa sprzętu komputerowego: część I Dostawa różnego sprzętu komputerowego część II Dostawa zestawu komputerowego
Dodano: 2020-08-04 - Dostawa komputerów, serwerów i sprzętu multimedialnego
Dodano: 2020-05-26 - Wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 2 części
Dodano: 2019-12-06 - „Dostawa TIK, oprogramowania „Platforma edukacyjna”
Dodano: 2019-11-22 - Wyposażenie Domu Po0mocy Społecznej w Mojęcicach w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO-WD 2014-2020. Nr projektu: RDPS.09.02.01-02-0030/17
Dodano: 2019-11-07 - Wyposażenie pracowni szkolnych w szkołach na terenie Gminy Lubomierz w ramach projektu pn. „Lepszy start- rozwijanie kompetencji w gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na części
Dodano: 2019-10-17 - Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej w Mojęcicach w ramach projektu współfiansowanego ze środków WFS w ramach RPO WD na lata 2014-2020. Nr projektu: RPDS.09.02.01-02-0030/17
Dodano: 2019-10-02 - „Dostawa TIK, oprogramowania „Platforma edukacyjna” wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni oraz mebli”
Dodano: 2019-09-05 - DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA” POSTĘPOWANIE II
Dodano: 2019-01-08