Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz licencjatami na jego użytkowanie a także macierzy, drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Państwowego Muzeum Archeologicznego w Warszawie.

Państwowe Muzeum Archeologiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 00-241 Warszawa, ul. Długa 52 - Arsenał
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8313221 , fax. 022 8315195
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Archeologiczne
    ul. Długa 52 - Arsenał
    00-241 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8313221, fax. 022 8315195
    REGON: 01628914600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz licencjatami na jego użytkowanie a także macierzy, drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Państwowego Muzeum Archeologicznego w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: a) Zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, macierzy, drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby PMA b) instalację systemu operacyjnego i uruchomienie sprzętu komputerowego tzn. komputerów stacjonarnych i notebooków. Przy instalacji systemu operacyjnego na komputerach stacjonarnych Zamawiający oczekuje podziału przestrzeni dysku twardego na dwie partycje - partycja systemowa ok. 80 Gb; c) przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego urządzenia; d) udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji na oferowany sprzęt: serwer, macierze, notebooki, komputery stacjonarne i monitory. e) udzielenie min.12 miesięcznej gwarancji na oferowany sprzęt: drukarki, skanery urządzenia wielofunkcyjne. Zadanie 1. - Załącznik A do SWIZ 1 serwer danych 10 komputerów stacjonarnych 10 monitorów LCD 1 komputer przenośny - notebook 15.4 Zadanie 2. - Załącznik B do SIWZ 1 macierz dyskowa Zadanie 3. - Załącznik C d SWIZ 1 macierz dyskowa Zadanie 4 - Załącznik D do SWIZ 8 komputerów stacjonarnych 8 monitorów LCD 2 komputery przenośne - notebook 17 6 komputerów przenośnych - notebook 15,4 4 drukarki A4 laserowe kolor 5 drukarek A4 laserowych mono 2 drukarki A4 z drukiem dwustronnym 2 urządzenia wielofunkcyjne A4 (drukarka, skaner, kopiarka, faks) 1 skaner A3 1 skaner A4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu urządzenia fabrycznie nowe szczegółowo opisane i zgodne z Załącznikami A -D i §1 ust. 5 projektu umowy wraz z oprogramowaniem oraz licencjami na ich użytkowanie i dokumentacją w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają następujące warunki: a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia na dostawę urządzeń odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio dla danego zadania). b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. c. spełniają warunki określone w art 22 ust 1 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: a. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, b. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert e. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) oświadczenie o zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówieniach (odpowiednio dla danego zadania)- wzór stanowi załącznik nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pma.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach