Przetargi.pl
dostawa sprzętu komputerowego

Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg

  • Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
    ul. Lindleya 4 4
    02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
    REGON: 00028893000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa sprzętu komputerowego (11 pozycji) opis, parametry, ilości zgodnie z SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: I. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; II. posiadania wiedzy i doświadczenia; III. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; IV. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (druk ZP-17) na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt III SIWZ. Warunek graniczny: SPEŁNIA wykaz dostaw - w celu wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Podstawa prawna: § 1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. Spełnieniem tego warunku będzie przedstawienie w wykazie co najmniej 2 dostaw (wartość każdej dostawy wymienionej w wykazie - min. 80% wartości brutto oferty) Dostawy wymienione w wykazie muszą odpowiadać swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. obejmować sprzęt komputerowy. W przypadku oferty składanej wspólnie wymagane jest złożenie ww. dokumentu przez jednego uczestnika konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24, że spełnia warunki dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. posiadania wiedzy i doświadczenia; c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. sytuacji ekonomicznej i finansowej; e. oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. wzór oświadczenia - załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach