Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia informatycznego dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu. b) Dostawa będzie realizowana do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33. c) Postępowanie zostało podzielone na 4, niżej opisane części: - część 01.00 postępowania: dostawa infrastruktury Blade wraz z serwerami, macierzą dyskową i biblioteką taśmową - 1 sztuka - część 02.01 postępowania: dostawa stacji dostępowych zintegrowanych z monitorem, wyposażonych w klawiatury z czytnikami kart chipowych, drukarki oraz oprogramowanie autentykujące do sieci PSTD - SD - 12 sztuk W zakres części 02.00 postępowania włączono również dostawę komputerów PC zintegrowanych z monitorem - 4 sztuki (podczęść 02.02) oraz dostawę komputerów PC zintegrowanych z monitorem wyposażonych w drukarkę laserową - 2 sztuki (podczęść 02.03) - część 03.00 postępowania: dostawa laptopów biurowych - 64 sztuki, - część 04.00 postępowania: dostawa komputerów PC z monitorem, dodatkowym dyskiem twardym, drukarką sieciową i switchem - 13 sztuk. Wymagania minimalne dla sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia opisano w załączniku numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki serwisowania i gwarancji sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia opisano w załączniku numer 2 do istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: - w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę we wszystkich czterech częściach postępowania: 12 080,00 zł. - w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 01.00 postępowania: 3 260,00 zł. - w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 02.01-02.03 postępowania: 2 000,00 zł. - w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 03.00 postępowania: 5 650,00 zł. - w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w części 04.00 postępowania: 1 170,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć oświadczenie o ich spełnianiu oraz niżej wymienione dokumenty: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio). II. Oświadczenia potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć następujące oświadczenia, potwierdzające, iż oferowane przez nich sprzęt i wyposażenie informatyczne spełniają wymagania określone przez zamawiającego: a) Oferowany sprzęt będzie fabrycznie nowy, b) Dostarczony sprzęt komputerowy będzie spełniał wymogi określone w specyfikacji zamówienia publicznego, a w szczególności będzie zgodny z normami CE i będzie oznaczony znakiem CE oraz spełniający wymagania normy Energy Star. c) Jakość dostarczanego sprzętu będzie odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. d) Produkty będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. e) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w podczęści 02.01 postępowania zastosowane systemy operacyjne będą funkcjonowały na rynku min. od 3 lat f) Oferowany sprzęt będzie stanowić wyłączną własność Wykonawcy i nie będzie obciążony prawami osób trzecich g) Zaoferowane oprogramowanie, wymagane przez zamawiającego, wraz z licencjami nie będą ograniczone czasowo. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu tych wymagań. Treść oświadczeń została zamieszczona w załączniku numer 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. III. Dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zgodnie z §3 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. z dnia 16.10.2008 r., Nr 188, poz. 1155) od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego przedstawienie: 1. Podpisany przez Wykonawcę opis oferowanego asortymentu, który będzie zawierać: a) W zakresie rozwiązań sprzętowych: - producenta, model produktu, wersję produktu (jeśli jest ona rozróżniana) - wartości dla parametrów wskazanych w SIWZ - w przypadku rozróżnionych w SIWZ podzespołów należy podać typowe parametry dla danego podzespołu b) W zakresie rozwiązań programowych: producenta, pełną nazwę produktu oraz wersję produktu 2. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 02.01 postępowania dokument potwierdzający zgodność klawiatury ze zintegrowanym czytnikiem kart kryptograficznych ze standardem Microsoft WHQL (Microsoft Windows Hardware Quality Labs) - Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia podpisanego przez Wykonawcę wydruku ze strony internetowej microsoft.com lub podpisanego przez Wykonawcę wydruku ze strony producenta zaproponowanego rozwiązania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach