Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz odbiór używanego sprzętu komputerowego z Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie

Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6203962 , fax. 022 6247001
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki
    ul. Elektoralna 12 12
    00-139 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6203962, fax. 022 6247001
    REGON: 01613254500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckis.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz odbiór używanego sprzętu komputerowego z Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie niniejsze składa się z następujących pozycji: Pozycja 1 - Zestaw nr 1 - Komputer graficzny - 3 szt. Pozycja 2 - Zestaw nr 2 - Komputer biurowy SB + LCD 20cali Pivot - 2 szt. Pozycja 3 - Zestaw nr 3 - Komputer biurowy SB + LCD 17cali - 5 szt. Pozycja 4 - Zestaw nr 4 - Komputer biurowy Basic + LCD 17cali - 13 szt. Pozycja 5 - Zestaw nr 5 - Notebook 15,4cali - 2 szt. Pozycja 6 - Serwer i serwerownia Pozycja 7 - Sprzęt i oprogramowanie dodatkowe Pozycja 8 - Odbiór używanego sprzętu komputerowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 4 sierpnia 2009 roku do godziny 1000. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego w PKO S.A. W-wa ul. Nowogrodzka 50, Nr konta 72 1240 6218 1111 0000 4609 4508 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz odbiór używanego sprzętu komputerowego z Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki w Warszawie lub w formach wymienionych w art. 45 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem do banku musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki ul. Elektoralna 12 a do oferty załączyć ich poświadczone kopie. Zamawiający nie dopuszcza załączenia do oferty oryginałów dokumentów potwierdzających wniesienie wadium, a odstępstwo od tego zastrzeżenia uzna za brak jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt VII SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1. Wypełnionej i podpisanej oferty wraz z załącznikami - (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku 1a do oferty). 2. Parafowanego przez Wykonawcę wzoru umowy wraz z załącznikami (Specyfikacją zakresu dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz Wykazem używanego sprzętu przeznaczonego do przekazania dostawcy w ramach rozliczenia stanowiących załącznik nr 2 i 2a do SIWZ i załącznik nr 1 i 2 do umowy) - (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Dowód wpłacenia wadium. 4. Pełnomocnictwa do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych udziału w postępowaniu: 5. Oświadczenia, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - (pieczęć i podpis na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Wykazu dostaw (minimum dwie dostawy sprzętu komputerowego odpowiadające rodzajem, zakresem i wartością zamówienia) zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać: przedmiot dostawy, datę wykonania dostaw, wartość dostaw (dla każdej dostawy wartość powinna być nie mniejsza niż połowa wartości złożonej oferty), nazwy odbiorców oraz powinien być uzupełniony dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), 8. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 9. Zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 10. Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 8, 9, 10, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 8, 9, 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mckis.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach