Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Szpitalna 1
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 041 2531443 w. 290, 2530757
- Data zamieszczenia: 2009-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 1 1
26-110 Skarżysko-Kamienna
tel. 041 2531443 w. 290, 2530757 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i akcesori komputerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
drukarki, komputery, laptopy, nagrywarka CD, płyta główna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : ?Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich obowiązków, ?Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ?Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ?Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty lub oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1.Dokumenty świadczące, że firma jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi np. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnieniu przez firmę wymagań ujętych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). Wykonawca zamieszkały poza terytorium RP Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o załączone do oferty powyższe dokumenty w systemie spełnia / nie spełnia. Dokumenty stanowiące ofertę : 1. formularz asortymentowy - załącznik nr 1 2. formularz ofertowy - załącznik nr 2 3. aktualna deklaracja zgodności CE producenta w formie papierowej (dla zestawów komputerowych, laptopa) - dla załącznika 1a i 2a w pakiecie nr 1 Zamawiający nie wymaga aby potwierdzeniem spełnienia tego warunku przez oferowane zestawy komputerowe były deklaracje zgodności wystawione oddzielnie na poszczególne urządzenia wchodzące w skład zestawów. Warunek ten zostanie spełniony poprzez dołączenie do oferty deklaracji zgodności, w której wymienione będą wszystkie te urządzenia lub - w przypadku deklaracji zgodności wystawionych wyłączenie na jednostkę centralną i monitor - poprzez dołączenie dodatkowego dokumentu producenta jednoznacznie potwierdzającego, że klawiatura i mysz stanowią integralną część oferowanej jednostki centralnej i w związku z tym pozostają objęte tą deklaracją. 4.oświadczenie o spełnianiu normy TCO 03 (dla oferowanych monitorów) Dokumenty wymienione w punkcie 3, 4, muszą być wystawione w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Powyższe załączniki mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z wpisem w rejestrze lub z załączonym na piśmie pełnomocnictwem)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do siedziby Zamawiającego oraz obsługa serwisowa dostarczonego sprzętu
Dodano: 2013-09-24 - Dostawa Rejestratorów Leśniczego
Dodano: 2013-05-20 - Dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i multimedialnego, części komputerowych oraz oprogramowań dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części)
Dodano: 2011-10-24 - Dostawa komputerów, sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części)
Dodano: 2010-06-18 - Dostawa komputerów, elementów komputerowych, oprogramowania i sprzętu fotograficznego dla Katedry Informatyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2009-10-26 - Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)dla pracowników projektu Twoje przedszkole finansowanego z EFS w ramach Poddziałania 9.1.1
Dodano: 2009-07-14 - Dostawa 14 sztuk rejestratorów leśniczego oraz 15 stacji dokujących wraz z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla Nadleśnictwa Manowo.
Dodano: 2009-05-20 - Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Karnieszewice
Dodano: 2009-05-12