Przetargi.pl
Dostawa 14 sztuk rejestratorów leśniczego oraz 15 stacji dokujących wraz z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla Nadleśnictwa Manowo.

Nadleśnictwo Manowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-015 Manowo, Manowo 54
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 094 3183291 , fax. 094 3183281
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Manowo
    Manowo 54 54
    76-015 Manowo
    tel. 094 3183291, fax. 094 3183281
    REGON: 33004410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: manowo@szczecinek.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zarząd mieniem skarbu państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 14 sztuk rejestratorów leśniczego oraz 15 stacji dokujących wraz z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla Nadleśnictwa Manowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 14 sztuk rejestratorów leśniczego oraz 15 stacji dokujących wraz serwisem gwarancyjny i pogwarancyjnym. Urządzenia przenośne - kolektor danych typu komputer Handheld.Wymagania szczegółowe sprzętowe określone w załączniku nr 1 do SIWZ i ogłoszeniu ogłoszonym na stronie internetowej www.rdlp.szczecinek.pl-Nadleśnictwa-wybierz-Manowo-Przetargi.Preferowany system Windows MObile min.6.0.z polską nakładką językową, w wersji z obsługą transmisji danych i głosu z pamięcią min.RAM 128 MB.Gniazda poszerzeń -karta min 1GB,prędkość odczytu i zapisu 20MB/s.Porty: wyprowadzony na zewnątrz obudowy port RS232 DB9 męski, USB Client(Slave),zintegrowany Bluetoth class II, umożliwiający pracę innych urządzeń WiFi,GSM/GPRS,GPS.Wyposażony w wyświetlacz kolorowy, z klawiaturą min.50klawiszy, zgłośnikiem lub brzęczykiem.Ma mieć ładowarkę sieciową z zapasową baterię i możliwość ładowania sieciowego lub samochodowego bez przerywania transmisji, z urządzeniem podtrzymujacym RAM.Wyposażny w dodatkowe akcesoria, jak w załączniku nr.1 i przystosowany do pracy w warunkach leśnych. Waga nie więcej niż 1000g.Musi posiadać Certyfikat.Gwarancja i serwis min.24miesiące-preferowny 36 miesięcy, nie dłużej niż 5 lat.Instrukcja po polsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje wadium w wysokości 2000zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności -posiadają nizbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania dostawy -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie dostawy -nie podlrgają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia Ocena będzie odbywać się na zasadzie-spełnia -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty na zał.nr.2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadzczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 3.Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności, bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podtkowego - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ulywem terminu składania ofert 4.Aktualne zaświadzcenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5.Oświadzcenie wykonawcy o o spełaniu warunków określonych w art.22ust.1ustawy prawo zamówień publicznych-na formularzu -zał.nr.3 do SIWZ. W razie braku dokumentów o których mowa w pkt.2-4, zamawiający zażąda ich uzupełnienia w terminie związania ofertą pod rygorem unieważnienia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl i dalej - Nadleśnictwa - wybierz - Manowo - Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach