Przetargi.pl
Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Karnieszewice

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, Trawica 8A
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 094 3185227, 3185228
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karnieszewice
    Trawica 8A 8A
    76-004 Sianów
    tel. 094 3185227, 3185228
    REGON: 33004409700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/karnieszewice/info.php?id=53
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zarządzająca mieniem Sk.P.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa rejestratorów leśniczego dla Nadleśnictwa Karnieszewice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. 13 rejestratorów leśniczego - komputery typu Handheld, 2. 13 stacji dokujących, 3. 1 konwerter USB/Ethernet do stacji dokujacej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki wykonawca spełnił. 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty wg załączonego druku - na formularzu - zał. nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22.ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - na formularzu - zał. nr 3 do SIWZ f) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, należy złożyć wykaz wykonanych przynajmniej 3 dostaw o takim samym charakterze jak w przedmiotowym zamówieniu, popartych referencjami, z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, g) wykonawca złoży kopię polisy OC od prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000 zł 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych w następującej formie - za zgodność z oryginałem, data i podpis Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl/karnieszewice/przetargi.php?id=53
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach