Przetargi.pl
dostawa samochodu terenowo-osobowego 2/2009

Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Piłsudskiego 65
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2061550 , fax. 018 2061550 wew. 13
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego
    ul. Piłsudskiego 65 65
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2061550, fax. 018 2061550 wew. 13
    REGON: 00070686900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa samochodu terenowo-osobowego 2/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowo-osobowego, przystosowanego do ratownictwa górskiego tj. do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach górskich oraz ratowników, w szczególnie trudnym terenie i złych warunkach atmosferycznych, wyposażonego w sygnalizację świetlno- dźwiękową pojazdów uprzywilejowanych, spełniającego warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn.zm.). 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do siwz. 3. Wykonawca jest zobowiązany udzielić następującej gwarancji: - na samochód 3 lata lub 100 000 km, - na perforację nadwozia 6 lat bez limitu przebiegu, - naprawy gwarancyjne na terenie kraju w nieprzekraczalnym terminie 7 dni. 4. Oferta powinna zawierać informacje na temat możliwości serwisowania pojazdu. 5. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadajace cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto w Banku Pekao SA O/Zakopane nr 25 1240 5165 1111 0000 5224 8845. Wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 03.11.2009 r. godz. 15.30. Kopię przelewu należy włożyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 03.11.2009. godz. 15.30 w siedzibie zamawiającego. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna być dołączona do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał, co najmniej 2 dostawy o charakterze i wartości odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa samochodu terenowo-osobowego o wartości nie mniejszej niż 80% ceny złożonej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawa samochodu terenowo-osobowego o wartości nie mniejszej niż 80% ceny złożonej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( należy wypełnić załącznik nr 5 do specyfikacji); 3. wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu; 4. szczegółowy opis techniczny pojazdów (sporządzony wg zał. nr 1 do siwz) potwierdzający parametry techniczne opisane w zał. nr 1 do siwz; 5. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji; 6. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 7. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); 8. dowód wniesienia wadium. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokument o którym mowa w pkt 9 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 13. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę : - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. - Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy, przy czym: w zakresie warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ( co najmniej jeden z nich) mają wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonali co najmniej 2 dostawy samochodu terenowo-osobowego o wartości nie mniejszej niż 80% ceny złożonej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt III.2 (opis warunków) ppkt 1, 5,9 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. -Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. -Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach