Przetargi.pl
Dostawa samochodu ratownictwa technicznego dla jednostki OSP Sępólno Krajeńskie.

Ochotnicza Straż Pożarna ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Sienkiewicza 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3888379
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna
    ul. Sienkiewicza 54 54
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3888379
    REGON: 09041311400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu ratownictwa technicznego dla jednostki OSP Sępólno Krajeńskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Jednostka OSP Sępólno Krajeńskie jako zamawiający zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na dostawę 1 sztuki lekkiego samochodu ratownictwa technicznego do 3,5 t. DMC na podwoziu z napędem 4 x 2 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Sępólnie Krajeńskim. Szczegółowe minimalne wymagania samochodu określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do siwz. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia to: 1. Wykonawcy udzielą na samochód i występujące w nim wyposażenie co najmniej 24 miesięcy gwarancji. 2. Zaoferują samochód fabrycznie nowy z rocznika 2009, posiadający silnik o zapłonie samoczynnym. 3. Zapewnią serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostawy części zamiennych na swój koszt przez okres minimum 10 lat od daty dostawy samochodu. 4. Zapewnią serwis samochodu przez sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi na terenie województwa kujawsko-pomorskiego (najbliższa od siedziby Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - oświadczenie (wraz z formularzem oferty) 1.1 Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: -Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu minimum 2, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw wozów strażackich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że ww. dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, zaświadczenia itp.). - Załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - minimum do wysokości 150.000,00 zł. Informacja wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zobowiązany jest również załączyć do oferty następujące dokumenty: - świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski, zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007r. Nr 143, poz. 1002), - deklarację zgodności z normą PN-EN 1846-1 L-1-5-0-1, - świadectwo homologacji na oferowany samochód.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach