Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
- Data zamieszczenia: 2012-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
ul. Filtrowa 57 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
REGON: 00000005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rozwiązania klasy SSL VPN wraz z niezbędnymi licencjami oraz usługą instalacji, konfiguracji i wsparcia przez okres 36 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozwiązania klasy SSL VPN wraz z niezbędnymi licencjami oraz usługą instalacji, konfiguracji i wsparcia przez okres 36 miesięcy, w tym:
1.1 Dostawa urządzenia modularnego klasy SSL VPN składającego się z komponentów o parametrach określonych w pkt I.1 Załącznika nr 1 do SIWZ i pkt I Załącznika nr 2 do SIWZ.
1.2 Dostawa oprogramowania zabezpieczającego urządzenia mobilne w zakresie: antywirus, antyspam, osobisty firewall, zabezpieczenie przed kradzieżą, kopia zapasowa i jej odtwarzanie, monitorowanie i kontrola zainstalowanych aplikacji wraz z licencjami udzielonymi na Zamawiającego. Cechy oprogramowania określone zostały w pkt I.1 Załącznika nr 1 do SIWZ i pkt II Załącznika nr 2 do SIWZ.
1.3 Opracowanie projektu instalacji i konfiguracji urządzenia, o którym mowa w pkt 1.1, w infrastrukturze Zamawiającego. Zadanie musi zostać wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt I.2 Załącznika nr 1 do SIWZ.
1.4 Instalacja, konfiguracja i przeniesienie funkcjonalności (wraz z jej weryfikacją i optymalizacją) z posiadanego przez Zamawiającego urządzenia Juniper SA4000 na dostarczane urządzenie wraz z konfiguracją do pracy w klastrze wysokiej dostępności HA. Zadanie musi zostać wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt I.3 Załącznika nr 1 do SIWZ.
1.5 Przeprowadzenie instruktażu powdrożeniowego w wymiarze 8 godzin. Zadanie musi zostać wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt I.3 Załącznika nr 1 do SIWZ.
1.6 Przygotowanie dokumentacji powykonawczej opisującej szczegółowo wszystkie wykonane czynności instalacyjne i konfiguracyjne oraz procedury eksploatacyjne wdrożonego rozwiązania. Zadanie musi zostać wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt I.4 Załącznika nr 1 do SIWZ.
1.7 Świadczenie usługi serwisu powdrożeniowego przez okres 36 miesięcy od momentu zakończenia wdrożenia. Zadanie musi zostać wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt I.5 Załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Opis równoważności znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
UWAGA: Wykonawca wykona zamówienie w następujących terminach, tj:
a. w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, wykona pierwszy etap realizacji zamówienia, określony w pkt 1.1 - 1.3,
b. w terminie 21 dni od dnia zakończenia pierwszego etapu realizacji zamówienia, wykona drugi etap realizacji zamówienia, określony w pkt 1.4 - 1.6.
c. Wykonawca w terminie 36 miesięcy od dnia zakończenia drugiego etapu realizacji zamówienia, wykona trzeci etap realizacji umowy, określony w pkt 1.7 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy).
2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2.2 - 2.5 SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23.
5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
5.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
5.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
5.3 kwota gwarancji/poręczenia,
5.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
5.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
7.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
7.2 którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup przełączników sieciowych wraz z usługą instalacji i konfiguracji
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa Systemu równoważników obciążeń na potrzeby realizacji projektu Budowa platformy e-usług Urzędu Komunikacji Elektronicznej wraz z jego instalacją, konfiguracją i uruchomieniem oraz wykupienie od producenta gwarancji oraz usługi wsparcia i aktualizacji
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia dla Urzędu Regulacji Energetyki
Dodano: 2016-07-21 - Dostawę urządzeń sieciowych oraz usługę instalacji i konfiguracji urządzeń sieciowych z udziałem personelu zamawiającego, wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej i przeprowadzeniem szkolenia
Dodano: 2016-07-15 - dostawa i wdrożenie przełączników sieci LAN
Dodano: 2016-07-15 - DOSTARCZENIE I WDROŻENIE URZĄDZEŃ SIECIOWYCH
Dodano: 2016-07-14 - Zakup urządzeń sieciowych, osprzętu, komputerów dla Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej. numer postępowania: ZP/D/MP/9/2016
Dodano: 2016-07-12 - Zakup, dostawa i wdrożenie zapory ogniowej w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego
Dodano: 2016-07-01 - Rozbudowa infrastruktury sieciowej w zakresie głównych przełączników sieciowych
Dodano: 2016-06-17 - 18/P/2016 Rozbudowa infrastruktury IT w NCBJ Ośrodku Radioizotopów POLATOM - 3 części, wraz z odkupieniem obudowy C3000 w Części Nr 2.
Dodano: 2016-06-03