Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, Tetmajera
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 20-613-20 , fax. 0-18 20-739-94
- Data zamieszczenia: 2020-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury
Tetmajera 24
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 0-18 20-613-20, fax. 0-18 20-739-94
REGON: 12036834200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych dla potrzeb Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych, spożywczych do dwóch Domów Wczasowych Zamawiającego. Całość zamówienia podzielona została na 6 części (pakietów) Szczegółowy zakres dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 9 do SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty – którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Szczegółowy formularz cenowy oferty - którego wzór stanowo załącznik nr 10 do SIWZ. 3) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 4) Oświadczenie dotyczące wskazania części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz z podaniem nazw firm będących podwykonawcami (o ile są znani) [art. 36b ust. 1 ustawy pzp] - załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Czernej w roku 2024’’
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej w 2024 r.
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej
Dodano: 2024-01-11 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Bursy Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie w 2024 roku
Dodano: 2023-12-03 - Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej „Lubogoszcz” w Kasince Małej z podziałem na zadania – liczba zadań 11
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Polance Wielkiej w 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - „Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach od 02.01.2024 r do 31.12.2024 r – artykuły spożywcze i mrożonki”
Dodano: 2023-11-16 - ,,Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku" - z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-09-19 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Kętach od 01.08.2023r do 31.12.2023r- III części
Dodano: 2023-07-18 - Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkolno– Przedszkolnego nr 3 w Kętach od 01.07.2023r do 31.12.2023r - artykuły spożywcze i mrożonki - powtórzony
Dodano: 2023-07-03