Przetargi.pl
Dostawa produktów zwierzęcych; mięsa i produktów mięsnych dla stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul Konopnickiej 2

Gminna Administracja Szkół i Sportu w Reszlu ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, ul. Podmiejska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7551313 , fax. 089 7551313
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Administracja Szkół i Sportu w Reszlu
    ul. Podmiejska 3 3
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7551313, fax. 089 7551313
    REGON: 51035313000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reszel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów zwierzęcych; mięsa i produktów mięsnych dla stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Reszlu, ul Konopnickiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Częstotliwość dostawy towarów odbywać się będzie w zależności od potrzeb. Zamawiający informuje, że podana w specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu co do ilości ( mniejszych ilości) ze względu na aktualne potrzeby. Dostawa towarów następować będzie transportem własnym Wykonawcy bezpłatnie na adres stołówki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych , 3. posiadają opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii do przewozu środków spożywczych oraz surowców i produktów spożywczych . 4. posiadają dokumenty wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego: wniosek lub decyzja lub opinia lub postanowienie o zatwierdzeniu Wykonawcy składającego ofertę że spełnia wymogi do magazynowania i sprzedaży środków oraz surowców i produktów spożywczych w zakresie zamówienia lub całego zamówienia. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie odrzucona. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony formularz oferty (wg. załączonego druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 i nr 2 do formularza oferty), 4. Decyzje Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii do przewozu środków oraz surowców i produktów spożywczych 5. Dokumenty wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego: wniosek lub decyzja lub opinia lub postanowienie o zatwierdzeniu Wykonawcy składającego ofertę że spełnia wymogi do magazynowania i sprzedaży środków oraz surowców i produktów spożywczych w zakresie oferowanej części zamówienia lub całego zamówienia. 6. Formularz cenowy załącznik nr 3 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reszel.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach