Przetargi.pl
Dostawa produktów farmaceutycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi

Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
    ul. Okólna 181 181
    91-520 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
    REGON: 47321127100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów farmaceutycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa produktów farmaceutycznych dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi. Przedmiot zamówienia podzielony na 12 części. Wartość zamówienia poniżej 206 tys. euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące: -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; Ważną koncesję, zezwolenie uprawniające Wykonawcę do hurtowego obrotu produktami leczniczymi oraz środkami odurzającymi i psychotropowymi. -posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a których łączna wartość jest nie mniejsza niż kwoty podane w tabeli (jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części kwoty te należy zsumować) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów - referencje potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego załącznika nr 5 do SIWZ. Tabela min. kwot dostaw: część 1 1 000,00 zł część 2 20 000,00 zł część 3 60 000,00 zł część 4 2 000,00 zł część 5 4 000,00 zł część 6 4 000,00 zł część 7 1 000,00 zł część 8 200,00 zł część 9 100,00 zł część 10 4 000,00 zł część 11 9 000,00 zł część 12 2 000,00 zł - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej W tym zakresie( odnośnik 3 i 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, oso-bach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych pod-miotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartości nie mniejszej niż kwoty podane w tabeli (jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części kwoty te należy zsumować) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów - eferencje potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ. Tabela min. kwot dostaw: część 1 1 000,00 zł część 2 20 000,00 zł część 3 60 000,00 zł część 4 2 000,00 zł część 5 4 000,00 zł część 6 4 000,00 zł część 7 1 000,00 zł część 8 200,00 zł część 9 100,00 zł część 10 4 000,00 zł część 11 9 000,00 zł część 12 2 000,00 zł 3. Ważna koncesja, zezwolenie uprawniające Wykonawcę do hurtowego obrotu produktami leczniczymi. W przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające odpowiednio wymagane zezwolenie. W przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny należy dołączyć zezwolenie na prowadzenie składu, zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi; 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ; O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ SIĘ UBIEGAĆ WYKONAWCY, KTÓRZY NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY PZP. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane SIWZ: 5. Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Załączniki - wymienione w pkt 8.1-8.4 SIWZ - Formularz cenowy- Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach