Przetargi.pl
Zakup bezgotówkowy przy użyciu kart elektronicznych paliw płynnych oraz gazu do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-569 Łódź, ul. Proletariacka 2/6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6351400, 6351432 , fax. 042 6351432
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
    ul. Proletariacka 2/6 2/6
    93-569 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6351400, 6351432, fax. 042 6351432
    REGON: 00009251600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.bip.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup bezgotówkowy przy użyciu kart elektronicznych paliw płynnych oraz gazu do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego: -benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 o parametrach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) w ilości do 8 500 l, -oleju napędowego o parametrach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) w ilości do 7 000 l, - gaz propan - butan (gaz napędowy LPG) o parametrach jakościowych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. nr 251, poz. 1851) w ilości do 2 500 l. 2. Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego i wyłącznie na stacjach paliw Wykonawcy. Wykonawca w celu realizacji zamówienia powinien dysponować siecią stacji paliw na terenie Polski, w tym minimum trzema stacjami całodobowymi na terenie miasta Łodzi. 3. Zakupy dokonywane będą za pomocą kart wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie fakturami VAT nie częściej niż dwa razy w miesiącu, termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury. Pełny monitoring transakcji ( data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu). W obecnej chwili Zamawiający posiada: - 3 samochody napędzane benzyną bezołowiową 95 w tym 1 samochód z instalacją gazową; - 2 samochody napędzane olejem napędowym 4. Karty nowe wydawane są Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne odpłatnie. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy - spełniają wszystkie wymogi określone w SIWZ; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale III pkt 2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Rozdziale IX pkt 1 i formie określonej w Rozdziale VIII SIWZ: 1) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (załącznik Nr 2) do niniejszej SIWZ; 2) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ); 3) oświadczenie o nie wyrażeniu/wyrażeniu zgody na udostępnienie innym uczestnikom postępowania informacji zawartych w ofercie, a stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - brak zastrzeżenia bądź złożenia oświadczenia traktowany będzie jako zgoda na udostępnienie całej oferty do wglądu innym uczestnikom postępowania (załącznik Nr 4); 4) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi. 6) Oświadczenie o ilości posiadanych punktów sprzedaży na terenie kraju oraz miasta Łodzi ( załącznik nr 5 do SIWZ) 7) Oświadczenie o wymaganym rozliczeniu bezgotówkowych transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych ( załącznik nr 6 do SIWZ ). 8) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 9) zaparafowany projekt umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wielkość upustu od ceny obowiązującej w dniu zakupu paliwa
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.bip.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach