Przetargi.pl
„Dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego, Żłobka Publicznego oraz innych osób z wydzierżawieniem pomieszczeń kuchni w Przedszkolu w okresie od 01-08-2020 do 31-07-2021”

Gmina Świątki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-008 Świątki, Świątki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, , fax. 896 169 822
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątki
    Świątki 87
    11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, , fax. 896 169 822
    REGON: 51074320300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.swiatki.pl/?c=179

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego, Żłobka Publicznego oraz innych osób z wydzierżawieniem pomieszczeń kuchni w Przedszkolu w okresie od 01-08-2020 do 31-07-2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie z własnych produktów i półproduktów w pomieszczeniach kuchni wydzierżawionych od Zamawiającego w wyznaczonym do tego miejscu gorącego posiłku w postaci :Śniadania, obiadu i podwieczorka oraz posiłku szkolnego dla dzieci – uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Żłobka Publicznego w Świątkach. Zamawiający zakazuje realizacji przedmiotu zamówienia w formie usługi cateringowej dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Żłobka Publicznego w Świątkach. Wyjątkiem są sytuacje długotrwałych awarii (np. prądu, wody, gazu) oraz w sytuacjach klęsk żywiołowych dopuszcza się dostarczenie gorącego posiłku w postaci :Śniadania, obiadu i podwieczorka oraz posiłku szkolnego dla dzieci Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Żłobka Publicznego w Świątkach w postaci usługi cateringowej. Zamawiający dopuszcza możliwość przygotowywania i sprzedaży obiadów osobom trzecim, z zastrzeżeniem, iż sprzedaż będzie dokonywana z zachowaniem przepisów skarbowych, formalnych oraz wszelkich innych przepisów dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej, w szczególności prowadzenia żywienia zbiorowego (HACCP). 2. Roczny czynsz dzierżawny podany w ofercie nie może być mniejszy niż amortyzacja pomieszczeń i sprzętu która rocznie brutto wynosi 17 712,00 zł. Roczny czynsz za dzierżawę pomieszczeń o pow. 118,49 m² zgodnie z ofertą płatny będzie miesięcznie bez wezwania do 10 każdego miesiąca na rachunek bankowy Urzędu Gminy Świątki nr 47 8857 1025 3001 0000 0101 0001. 1) W przypadku zwłoki w zapłacie czynszu, Dzierżawca zobowiązany jest do zapłaty odsetek za zwłokę w wysokości odsetek ustawowych za opóźnienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Termin realizacji zamówienia: od 01-08-2020 roku do dnia 31-07-2021 roku (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych lub dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno – wychowawczych), z zastrzeżeniem możliwości udostępnienia pomieszczeń w celu przygotowania się do realizacji przedmiotu zamówienia już od dnia podpisania umowy 5. Warunki finansowe rozliczeń: 1) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur. 2) sposób rozliczeń - wynagrodzenie powykonawcze, obliczone jako iloczyn wykonanej usługi (szt.) i ceny jednostkowej usługi, podanej przez Wykonawcę na etapie składania oferty. 3) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty każdorazowego otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. 4) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zgodnie z art. 22 ust 2 pkt 2 PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, między innymi osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1482 i 1622); b) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ▪ Zamawiający nie formułuje innych specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w SIWZ - proponowany przez wykonawcę jadłospis dwudekadowy jaki proponuje on zrealizować w ramach niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach