Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6623008 , fax. 023 6623008
- Data zamieszczenia: 2012-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych
ul. Sienkiewicza 8 8
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6623008, fax. 023 6623008
REGON: 13042556900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pjopo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy naukowych w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy naukowych unowocześniających proces kształcenia poprzez wdrożenie nowych form nauczania uczniów liceów ogólnokształcących z terenu powiatu płońskiego w ramach projektu Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński. Zakres, ilość i parametry pomocy naukowych będących przedmiotem dostaw określone są w SIWZ w szczegółowych zadaniach stanowiących części zamówienia. Do zakresu przedmiotu zamówienia wlicza się dostawę pomocy naukowych, zainstalowanie ich i uruchomienie w siedmiu placówkach oświatowych Zamawiającego oraz przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli Zamawiającego (7 placówek oświatowych) dotyczących dostarczonego sprzętu i oprogramowania. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy naukowych. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym symbolem produktu oraz instrukcją obsługi w języku polskim. Zamówienie podzielone jest na 4 części. Części zamówienia: 4.1. Część I Dostawa urządzeń multimedialnych z oprogramowaniem. - tablice interaktywne ze statywem kmpl 11 - projektory multimedialne kmpl 11 Kody CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne 32322000-6 urządzenia multimedialne 48520000-9 pakiety oprogramowania multimedialnego 38652100-1 projektory 4.2. Część II Dostawa komputerów przenośnych laptop - komputery przenośne laptop kmpl 11 - oprogramowanie systemowe kmpl 11 Kody CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne 30213100-6 komputery przenośne Komputery przenośne: Zastosowanie: aplikacje edukacyjne,dostęp do internetu oraz poczty elektronicznej. System operacyjny: Microsoft Windows 7 Profesional 64 bit lub równoważny umożliwiający pracę w domenie. Program antywirusowy z licencją na 12 miesięcy. Dołączony nośnik z oprogramowaniem antywirusowym - 11 sztuk nośnika na 11 komputerów. 4.3. Część III Dostawa oprogramowania - oprogramowanie Office kmpl 11 - zadania interaktywne kmpl 7 Kody CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne 48190000-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego Oprogramowanie biurowe Office - ilość sztuk 11 Klasa produktu - Microsoft Office 2010HomeAND Business(Word, Exel,Powerpoint,Outlook) PL BOX, Zastosowanie: aplikacje edukacyjne, biurowe, Dołączony nośnik instalacyjny z oprogramowaniem szt 11. Zadania do tablic interaktywnych - ilość sztuk 7 Oprogramowanie - Licencje do tablic interaktywnych - ilość licencji - 7 szt. Klasa produktu - Licencje; Zastosowanie : aplikacje edukacyjne, 1. Pakiet wszystkich przedmiotów z językiem obcym dla klas 1-3 - dla gimnazjum - do 300 uczniów; - 2 szt; 2. Pakiet wszystkich przedmiotów z językiem obcym dla klas 1-3 - dla szkół ponadgimnazjalnych - do 300 uczniów; - 1 szt; 3. Pakiet wszystkich przedmiotów z językiem obcym dla klas 1-3 - dla szkół ponadgimnazjalnych - do 1200 uczniów; - 4 szt; Wszystkie pakiety obejmują 36 miesięczne licencje dostępowe dla całej szkoły. Licencje przewidziane są do więcej niż jednej tablicy interaktywnej w całej szkole. Część IV Dostawa układu pomiarowego COACH LAB II+ - układ pomiarowy COACH LAB+ lub równoważny kmpl 10 - oprogramowanie do w/w układu pomiarowego kmpl 10 Kody CPV: 38410000-2 przyrządy pomiarowe Opis przedmiotu zamówienia - układ pomiarowy z oprogramowaniem Doposażenie laboratorium - Coach lab II+ lub równoważny, z kompletem czujników - szt 10, w skład którego wchodzą: - konsola pomiarowa interfejsu COACH LAB II+ wraz z przewodem USB, zasilaczem, z programem Coach 6 Lite - czujnik temperatury - 20 szt - czujnik światła 01 - 10 W/m? - 10 szt - czujnik dźwięku (-45 - +45 Pa) - 10 szt - ultradźwiękowy detektor ruchu (02 - 6 m) - 10 szt. Oprogramowanie do układu pomiarowego typu Coach 6 PL lub równoważny w przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego - licencja szkolna w polskiej wersji językowej dla pięciu szkół (licea ogólnokształcące). UWAGA: W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe produktów, patenty lub pochodzenie należy rozumieć to jako wskazanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza wszystkie produkty równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pjopo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05