Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 09-100 Płońsk, ul. Sienkiewicza 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6623008 , fax. 023 6623008
- Data zamieszczenia: 2012-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Jednostka Obsługi Placówek Oświatowych
ul. Sienkiewicza 8 8
09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6623008, fax. 023 6623008
REGON: 13042556900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pjopo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy naukowych - oprogramowania w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy naukowych - oprogramowania unowocześniających proces kształcenia poprzez wdrożenie nowych form nauczania uczniów liceów ogólnokształcących z terenu powiatu płońskiego w ramach projektu pn. Moja wiedza, moje umiejętności, moja przyszłość - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół ogólnokształcących prowadzonych przez Powiat Płoński. 2. Zakres, ilość i parametry pomocy naukowych będących przedmiotem dostaw określone są w szczegółowych zadaniach stanowiących części zamówienia. Do zakresu przedmiotu zamówienia wlicza się dostawę pomocy naukowych, zainstalowanie ich i uruchomienie w siedmiu placówkach oświatowych Zamawiającego oraz przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli Zamawiającego (7 placówek oświatowych) dotyczących dostarczonego oprogramowania. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy naukowych. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym symbolem produktu oraz instrukcją obsługi w języku polskim. 3. Zamówienie podzielone jest na 2 n/w części: - dostawa oprogramowania biurowego Office - 11 kmpl, - dostawa oprogramowania edukacyjnego - zadania interaktywne dla uczniów - 7 kmpl. 4. Części zamówienia: 4.1. Część I Dostawa oprogramowania biurowego Office - oprogramowanie Office - kmpl 11, Kody CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne 48190000-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego Opis przedmiotu zamówienia - - Oprogramowanie biurowe Office - ilość sztuk 11 Klasa produktu - Microsoft Office 2010 Home AND Business (Word, Exel, Powerpoint, Outlook) PL BOX; Zastosowanie : aplikacje edukacyjne, biurowe, Dołączony nośnik instalacyjny z oprogramowaniem - 11 szt. 4.2. Część II Dostawa oprogramowania edukacyjnego Kody CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne 48190000-6 pakiety oprogramowania edukacyjnego 48520000-9 pakiety oprogramowania multimedialnego - Zadania do tablic interaktywnych - kmpl 7 Oprogramowanie - Licencje do tablic interaktywnych - ilość licencji - 7 szt. Klasa produktu - Licencje; Zastosowanie : aplikacje edukacyjne, 1. Pakiet wszystkich przedmiotów z językiem obcym dla klas 1-3 - dla gimnazjum - do 300 uczniów; - 2 szt; 2. Pakiet wszystkich przedmiotów z językiem obcym dla klas 1-3 - dla szkół ponadgimnazjalnych - do 300 uczniów; - 1 szt; 3. Pakiet wszystkich przedmiotów z językiem obcym dla klas 1-3 - dla szkół ponadgimnazjalnych - do 1200 uczniów; - 4 szt; Wszystkie pakiety obejmują 36 miesięczne licencje dostępowe dla całej szkoły. Licencje przewidziane są do więcej niż jednej tablicy interaktywnej w całej szkole. Wsparcie techniczne: 1. Możliwość telefonicznego wsparcia po podaniu numeru licencji . 2. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru licencji bądź identyfikatora klienta - należy podać adres strony w protokole odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Przez zainstalowanie i uruchomienie pomocy naukowych należy rozumieć ich zainstalowanie umożliwiające uruchomienie, sprawdzenie działania i przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotowych pomocy naukowych. UWAGA: W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe produktów, patenty lub pochodzenie należy rozumieć to jako wskazanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza wszystkie produkty równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pjopo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05