Przetargi.pl
Dostawa pomocy edukacyjnych, różnego sprzętu ITC RTV, AGD, wyposażenia placów zabaw oraz mebli do oddziałów przedszkolnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektu : Wesołe przedszkola - modernizacja 5 oddziałów przedszkolnych w 3 szkołach podstawowych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński

Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7673274 , fax. 089 7673274
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
    ul. Krasickiego 1 1
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7673274, fax. 089 7673274
    REGON: 00053822500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy edukacyjnych, różnego sprzętu ITC RTV, AGD, wyposażenia placów zabaw oraz mebli do oddziałów przedszkolnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektu : Wesołe przedszkola - modernizacja 5 oddziałów przedszkolnych w 3 szkołach podstawowych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pomocy edukacyjnych, różnego sprzętu ITC RTV, AGD, wyposażenia placów zabaw oraz mebli do oddziałów przedszkolnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla projektu : Wesołe przedszkola - modernizacja 5 oddziałów przedszkolnych w 3 szkołach podstawowych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia : 1) Przedmiot umowy obejmuje 4 części zamówienia i zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: a) Część I - Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. b) Część II - Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych, szatni, łazienek i kuchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. c) Część III - Dostawa urządzeń ITC, RTV, AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. d) Część IV - Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SIWZ. 2) Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 3) Każdy z dostarczonych artykułów powinien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. 4) Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych urządzeń na place zabaw. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. 5) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązuje się wydać Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, karty gwarancyjne, atesty. 6) Pozostałe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego realizacji zostały określone we wzorze umowy tj. załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalidzbark.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach