Przetargi.pl
ZDP.7.252.41.2014 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej nr 1381N odc. Braniewo-Zawierz

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Królewiecka 55
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 644 22 32 , fax. 055 644 22 32
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Królewiecka 55 55
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 644 22 32, fax. 055 644 22 32
    REGON: 17081813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZDP.7.252.41.2014 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej nr 1381N odc. Braniewo-Zawierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) wytyczenie trasy oraz pomiary w okresie trwania robót - 1,7 km b) frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokości 8 cm z wywiezieniem gruzu na włączeniu do istniejącej nawierzchni - 12,0 m2 c) rozbiórka słupków betonowych (po barierach) z poboczy z wywozem - 160 szt. d) roboty ziemne (wykopy) z profilowaniem poboczy i dna (grunt kat. III) z wywozem koryto pod chodnik - 29,67 m3 e) wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm pod chodnik - 98,90 m2 f) wykonanie podbudowy pod chodnik- warstwy gr 20 cm z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - 98,90 m2 g) ustawienie obrzeży betonowych 8 x 25 cm - 102,0 mb h) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 90,50 m2 i) przełożenie- regulacja istniejącej nawierzchni chodnika z kostki betonowej z krawężnikiem przy przejściu dla pieszych - 10,0 m2 j) regulacja wysokościowa pokrywy studni telekomunikacyjnej w nawierzchni chodnika - 1 szt. k) oczyszczenie nawierzchni brukowej przed skropieniem i ułożeniem w-wy wyrównawczej - 10 370,0 m2 l) skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy wyrównawczej - 10 370,0 m2 m) wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W w ilości średnio 100 kg/m2 - 1 037,0 Mg n) oczyszczenie przed skropieniem i ułożeniem w-wy ścieralnej - 10 200,0 m2 o) skropienie nawierzchni przed ułożeniem w-wy ścieralnej - 10 200,0 m2 p) wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC8S lub AC11S - 10 200,0 m2 q) oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami chlorokauczukowymi) na przejściu dla pieszych P-10 - 12,0 m2 r) ustawienie słupków stalowych o średnicy 70 mm dla znaków pionowych - 4 szt. s) przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych D,U odblaskowych do słupków - 4 szt. t) ustawianie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego- tablic prowadzących U3a i U3b (komplet ze słupkami) na łuku drogi - 3 szt. u) ustawianie barier stalowych drogowych ochronnych SP 05/4 na łuku drogi, nad skarpami i przepustem - 200 mb v) profilowanie poboczy wraz z ułożeniem warstwy kruszywa 0/31 stabilizowanego mechanicznie średniej gr. 10 cm, z nadaniem spadku, na szer. 1,0 m (1700 x 2 - 152) x 1 - 3 248 m2 w) wyrównanie nawierzchni zjazdów brukowych- ułożenie w-wy wyrównawczej BA AC11W i ścieralnej BA AC8S lub AC11S, z oczyszczeniem i skropieniem - 310,0 m2 x) wyrównanie nawierzchni zjazdów nieutwardzonych- ułożenie kruszywa 0/31 stabilizowanego mechanicznie - 11,2 m3 y) regulacja wysok. płyt betonowych o wym. 1,5m x 3m na nawierzchni zjazdów do ciepłowni i do wysypiska z uzupełnienie podsypki - 21 szt. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania. Roboty będą prowadzone zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadania bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 23 000,00 PLN (słownie zł: dwadzieścia trzy tysiące 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na nr konta: Braniewsko-Pasłęcki Bank Spółdzielczy w Pasłęku O/Braniewo 86 8313 0009 0030 0171 2000 0100. Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt. 7 i 8 poniżej. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.braniewo.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach