Gmina Troszyn ogłasza przetarg
- Adres: 07-405 Troszyn, ul. Słowackiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 7673168 , fax. 29 7671053
- Data zamieszczenia: 2013-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Troszyn
ul. Słowackiego 13 13
07-405 Troszyn, woj. mazowieckie
tel. 29 7673168, fax. 29 7671053
REGON: 55066794200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.asi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych, laptopów oraz mebli, niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu Jesteśmy za indywidualizacją - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia składa się dostawa pomocy dydaktycznych, laptopów oraz mebli niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych, przewidzianych w ramach projektu Jesteśmy za indywidualizacją, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie nr I : Dostawę pomocy dydaktycznych oraz laptopa wraz z niezbędnym oprogramowaniem, dla Szkoły Podstawowej w Kleczkowie. Zakres zadania obejmuje zakup i dostawę: -pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - pomocy dydaktycznych na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, -pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- języki obce dla dzieci, - laptopa wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Zadanie nr II: Dostawę pomocy dydaktycznych, laptopa wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz mebli , dla Szkoły Podstawowej w Łątczynie. Zakres zadania obejmuje zakup i dostawę: - pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, - pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie, - mebli, - laptopa wraz z niezbędnym oprogramowaniem, Zadanie nr III: Dostawę pomocy dydaktycznych oraz laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem, dla Szkoły Podstawowej w Troszynie. Zakres zadania obejmuje zakup i dostawę: -pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - pomocy dydaktycznych na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - pomocy dydaktycznych na zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, - pomocy dydaktycznych na zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, - pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, -pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych- języki obce dla dzieci, - pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie, - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem. 3.4.Szczegółowy opis poszczególnych pomocy dydaktycznych, laptopów oraz mebli znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.troszyn.asi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05