Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych Gminy Grójec ogłasza przetarg
- Adres: 05-600 Grójec, ul. Laskowa 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6642167 , fax. 048 6442167
- Data zamieszczenia: 2013-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych Gminy Grójec
ul. Laskowa 8 8
05-600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. 048 6642167, fax. 048 6442167
REGON: 67069069000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do publicznych szkół podstawowych Gminy Grójec w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Czas osiągnąć sukces - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do 6 publicznych szkół podstawowych z terenu Gminy Grójec, objętych projektem systemowym POKL 9.1.2, pt. Czas osiągnąć sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Gminie Grójec . Część I - Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie 6 pakietów (541 pozycji): - Pakiet nr 1 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Bikówku, Bikówek 21, 05-600 Grójec. (47 pozycji). - Pakiet nr 2 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Częstoniewie, Częstoniew Kolonia 60 05-600 Grójec (59 pozycji). - Pakiet nr 3 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Lesznowoli, ul. Szkolna 1, 05-600 Grójec. (78 pozycji). - Pakiet nr 4 - Pomoce dydaktyczne dla PSP Nr 1 w Grójcu, ul. Józefa Piłsudskiego 68, 05-600 Grójec. (147 pozycji). - Pakiet nr 5 - Pomoce dydaktyczne dla PSP Nr 2 w Grójcu, ul. Polna 17, 05-600 Grójec. (153 pozycje). - Pakiet nr 6 - Pomoce dydaktyczne dla PSP Nr 3 w Grójcu, ul. Armii Krajowej 47, 05-600 Grójec. (58 pozycji). Część II - dostawa 9 komputerów (laptopy), projektora i tablicy interaktywnej: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załączniki nr: 5, 6, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz. Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce i sprzęt muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Informacja o produktach równoważnych. Nazwy użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanego przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000, 00 PLN (słownie PLN: cztery tysiące złotych). Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. 4) Ustawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - III procedura
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego realizowanego przez Zespołu Żłobków m.st. Warszawy pn. Modernizacja Żłobka nr 41 przy ul. Potockich 107
Dodano: 2016-06-24 - WYKONANIE MULTIBOOKÓW NA SYSTEMY OPERACYJNE WINDOWS, IOS, ANDROID, LINUX
Dodano: 2016-06-16 - Opracowanie aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50 - II procedura
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego do punktów dziennego opiekuna Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2016-06-08 - Opracowanie dokumentacji aranżacji pomieszczenia wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach projektu budżetu partycypacyjnego m.st. Warszawy na rok 2016 pn. Sala Doświadczania Świata w Żłobku Integracyjnym Nr 50
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa symulatorów i fantomów dydaktycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-020/2016
Dodano: 2016-04-14 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku - przewodniki w alfabecie Braillea i czcionką powiększoną
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie pomocy dla osób z niepełnosprawnością wzroku
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa modeli i symulatorów na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-018/2016
Dodano: 2016-02-05