Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do publicznych szkół podstawowych Gminy Grójec w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Czas osiągnąć sukces

Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych Gminy Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Laskowa 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6642167 , fax. 048 6442167
  • Data zamieszczenia: 2013-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych Gminy Grójec
    ul. Laskowa 8 8
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6642167, fax. 048 6442167
    REGON: 67069069000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do publicznych szkół podstawowych Gminy Grójec w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Czas osiągnąć sukces
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego do 6 publicznych szkół podstawowych z terenu Gminy Grójec, objętych projektem systemowym POKL 9.1.2, pt. Czas osiągnąć sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Gminie Grójec . Część I - Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie 6 pakietów (541 pozycji): - Pakiet nr 1 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Bikówku, Bikówek 21, 05-600 Grójec. (47 pozycji). - Pakiet nr 2 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Częstoniewie, Częstoniew Kolonia 60 05-600 Grójec (59 pozycji). - Pakiet nr 3 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Lesznowoli, ul. Szkolna 1, 05-600 Grójec. (78 pozycji). - Pakiet nr 4 - Pomoce dydaktyczne dla PSP Nr 1 w Grójcu, ul. Józefa Piłsudskiego 68, 05-600 Grójec. (147 pozycji). - Pakiet nr 5 - Pomoce dydaktyczne dla PSP Nr 2 w Grójcu, ul. Polna 17, 05-600 Grójec. (153 pozycje). - Pakiet nr 6 - Pomoce dydaktyczne dla PSP Nr 3 w Grójcu, ul. Armii Krajowej 47, 05-600 Grójec. (58 pozycji). Część II - dostawa 9 komputerów (laptopy), projektora i tablicy interaktywnej: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załączniki nr: 5, 6, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz. Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt multimedialny muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce i sprzęt muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Informacja o produktach równoważnych. Nazwy użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanego przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000, 00 PLN (słownie PLN: cztery tysiące złotych). Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. 4) Ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach