Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie w ramach programu Cyfrowa Szkoła

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie w ramach programu Cyfrowa Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) komputerów przenośnych uczniowskich - 22 szt., b) komputerów przenośnych nauczycielskich - 4 szt., c) szafy - wózka na laptopy z 26 szufladami - 1 szt. d) urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt., e) tablic interaktywnych z oprogramowaniem - 2 szt., f) projektora - 1szt., g) punktów dostępowych - 4 szt. h) rutera - 1szt., i) kontroler - 1 szt. j) słuchawek - 25 szt. k) głośników - 5 zestawów ( jeden zestaw = 2 głośniki) 2. Nazwa, opis oraz ilość poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia i zasady realizacji zamówienia o którym mowa w ust. 1 określa załącznik nr 1 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie. 4. Do zadań Wykonawcy należy dostawa, rozmieszczenie oraz instalacja sprzętu i oprogramowania, w taki sposób aby można było w pełni korzystać z przedmiotu zamówienia w siedzibie Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie. 5. Po wykonaniu czynności określonych w zdaniu poprzednim Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia kadry nauczycielskiej z obsługi dostarczonego sprzętu na zainstalowanym w szkole sprzęcie. Zamawiający przewiduje jeden ośmiogodzinny dzień na szkolenie w siedzibie Szkoły (konkretny dzień przeprowadzenia szkolenia ustalony będzie na etapie realizacji umowy). 6. Cały dostarczony sprzęt musi: 6.1. posiadać deklarację CE oraz certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny, 6.2. komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, 6.3. być fabrycznie nowy i wyprodukowany w 2012r. oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich, 6.4.posiadać wszystkie niezbędne instrukcje w języku polskim, 7. Wykonawca zapewni dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych na komputerach. 8. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, itp. określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe danego sprzętu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie przypominając, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność wykazania równoważności. 9 Ustala się następujące warunki płatności. 9.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 9.2. Wartość umowy może zostać podwyższona w drodze aneksu do umowy. 9.3. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy 9.4. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po dostarczeniu wyposażenia i podpisaniu protokołu odbioru. 9.5. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach