Gmina Węgliniec ogłasza przetarg
- Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
- Data zamieszczenia: 2012-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
ul. Sikorskiego 3 3
59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
REGON: 23082141100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie w ramach programu Cyfrowa Szkoła - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) komputerów przenośnych uczniowskich - 22 szt., b) komputerów przenośnych nauczycielskich - 4 szt., c) szafy - wózka na laptopy z 26 szufladami - 1 szt. d) urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt., e) tablic interaktywnych z oprogramowaniem - 2 szt., f) projektora - 1szt., g) punktów dostępowych - 4 szt. h) rutera - 1szt., i) kontroler - 1 szt. j) słuchawek - 25 szt. k) głośników - 5 zestawów ( jeden zestaw = 2 głośniki) 2. Nazwa, opis oraz ilość poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia i zasady realizacji zamówienia o którym mowa w ust. 1 określa załącznik nr 1 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie. 4. Do zadań Wykonawcy należy dostawa, rozmieszczenie oraz instalacja sprzętu i oprogramowania, w taki sposób aby można było w pełni korzystać z przedmiotu zamówienia w siedzibie Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie. 5. Po wykonaniu czynności określonych w zdaniu poprzednim Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia kadry nauczycielskiej z obsługi dostarczonego sprzętu na zainstalowanym w szkole sprzęcie. Zamawiający przewiduje jeden ośmiogodzinny dzień na szkolenie w siedzibie Szkoły (konkretny dzień przeprowadzenia szkolenia ustalony będzie na etapie realizacji umowy). 6. Cały dostarczony sprzęt musi: 6.1. posiadać deklarację CE oraz certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny, 6.2. komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, 6.3. być fabrycznie nowy i wyprodukowany w 2012r. oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich, 6.4.posiadać wszystkie niezbędne instrukcje w języku polskim, 7. Wykonawca zapewni dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych na komputerach. 8. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, itp. określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe danego sprzętu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie przypominając, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność wykazania równoważności. 9 Ustala się następujące warunki płatności. 9.1. Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. 9.2. Wartość umowy może zostać podwyższona w drodze aneksu do umowy. 9.3. Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy 9.4. Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po dostarczeniu wyposażenia i podpisaniu protokołu odbioru. 9.5. Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem dla Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka w 2016 roku.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, sprzętu multimedialnego, fotograficznego, drukarek i kserokopiarek dla Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2016-07-21 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach
Dodano: 2016-07-06 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-06-27 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-06-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa komputerów przenośnych dla potrzeb spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.; znak postępowania: WM/SZP/PN/40/2016/S
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa komputerów przenośnych dla potrzeb spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.; znak postępowania: WM/SZP/PN/32/2016/S
Dodano: 2016-05-04 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-04-14