Przetargi.pl
Dostawa pierwszego wyposażenia do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie

Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. 29 Listopada 105
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6862380 , fax. 022 6862385
  • Data zamieszczenia: 2014-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie
    ul. 29 Listopada 105 105
    05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 6862380, fax. 022 6862385
    REGON: 01482550500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gplek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pierwszego wyposażenia do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem pierwszego wyposażenia do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie przy ul. 29 Listopada 105, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki. 2. Wyposażenie zostało wyspecyfikowanie w załączniki Nr 2 do SIWZ. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Pakiet Nr 1 - Meble oraz inne wyposażenie (wyspecyfikowanie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 2.1 do SIWZ) Pakiet Nr 2 - Sprzęt AGD i drobny sprzęt telekomunikacyjny (wyspecyfikowanie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 2.2 do SIWZ) Pakiet Nr 3 - Meble medycznego (wyspecyfikowanie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 2.3 do SIWZ) Pakiet Nr 4 - Wyposażenie łazienek (wyspecyfikowanie przedmiotu zamówienia w załączniku Nr 2.4 do SIWZ) 4. Wszystkie oferowane meble oraz inne wyposażenie określone w Pakiecie Nr 1 muszą spełniać minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). 5. Przedmiot zamówienia ma być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski, tj. posiadać znak CE albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz posiadających atesty jakościowe o klasie higieniczności E1 (jeżeli dotyczą) 6. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli (w przypadku pakietu nr 1) 7. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony, wniesiony, zamontowany i uruchomiony wraz z potrzebnymi do uruchomienia materiałami na koszt Wykonawcy. Miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego. 8. Wykonawca ma obowiązek usunięcia wszystkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim znajdował się przed montażem. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem wyposażenia do Zamawiającego oraz ponosi odpowiedzialność (np. ryzyko utraty, kradzieży) za wyposażenie do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego (rozumie się przez to podpisanie protokołu końcowego przez Zamawiającego). 11. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane przedmioty określone w pakiecie Nr 1,2,3,4 cechowała wysoka jakość wykonania. 12. Wykonawca wraz z dostawę przedmiotu dostarczy instrukcję użytkowania i konserwacji, z którymi należy postępować aby utrzymać warunki gwarancji. 13. W przypadku wykonywania zabudów (pakiet Nr 1 oraz 2) wymiary podane w załączniku Nr 2.1 oraz 2.3, należy traktowa jako przybliżone. Wybrany wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do obmiarów pomieszczeń. 14. Szczegółowe warunki realizacji umowy, określono w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ. 15. Gwarancja na wszystkie elementy zawarte w załączniku Nr 2 do SIWZ, muszą posiadać gwarancję co najmniej 24 miesięczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gplek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach