Przetargi.pl
Dostawa paliwa

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliw płynnych w formie doraźnych tankowań pojazdów do zbiornika na stacjach paliw wybranego Wykonawcy. 1. Wymogi: 1) Sukcesywny zakup paliw płynnych dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju. Szczegółowy wykaz samochodów i szacunkowego zapotrzebowania na paliwa płynne na okres 12 miesięcy stanowi załącznik A do SIWZ. 2) Wykonawca bezpłatnie wydaje i dostarcza Zamawiającemu elektroniczne karty dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego (wystawione na nr rejestracyjny samochodu) oraz jedną kartę na okaziciela do zakupu paliwa do karnistra, umożliwiające bezgotówkowy zakup paliw płynnych na stacjach paliw należących do Wykonawcy. 3)Najbliższa stacja paliw winna być zlokalizowana na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój w odległości do 5 km od siedziby MZN. 4) Zakup paliw płynnych, dokonywany będzie po cenach aktualnie obowiązujących na danej stacji paliw należącej do Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o upust udzielony przez Wykonawcę. Wymagania dodatkowe 1) Wraz z kartami Zamawiający otrzyma od Wykonawcy w oddzielnej kopercie numery PIN, przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów. 2) Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia elektronicznych kart w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. 3) Wykonawca bezpłatnie wydaje Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku zakupu nowego samochodu oraz w przypadku ich zgubienia. 4) Wykonawca zapewnia natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty, kradzieży lub zniszczenia przez Zamawiającego w sieci stacji paliw należących do Wykonawcy. 5) Zamawiający wymaga aby wydana karta oprócz zakupu paliw umożliwiała także zakup w przypadkach awaryjnych akcesoriów samochodowych dostępnych na stacjach benzynowych jak: płyny, żarówki, smary, oleje itp. 6) Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN. 7) Wykonawca wystawia i przesyła drogą pocztową zbiorcze faktury VAT za okres rozliczeniowy 2 x w miesiącu, w terminie płatności 20 dni. Faktura winna zawierać łączną należność za tankowanie pomniejszoną o zaproponowany upust oraz analityczną informację zawierającą wyszczególnienie: - datę dokonania transakcji, - numer karty, - rodzaj, - ilość i wartość dokonanych zakupów, - numer rejestracyjny samochodu oraz - stację paliw na której przeprowadzono transakcję. 8) Zamawiający dopuszcza przesłanie drogą elektroniczną wymienionego w pkt 3.2 ppkt 7 SIWZ analitycznej informacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach