Przetargi.pl
Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w okresie 12 miesięcy

Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 32
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2303263 w. 24 , fax. 0-32 2303263
  • Data zamieszczenia: 2011-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu
    ul. Gliwicka 32 32
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 0-32 2303263 w. 24, fax. 0-32 2303263
    REGON: 27670905500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbgkim-rudziniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu w okresie 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny Pb - 95 oraz oleju napędowego do pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy. Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego: benzyna bezołowiowa PB-95 w ilości do 3 000 litrów olej napędowy w ilości do 45 000 litrów 2. Do oceny należy podać łączną cenę zakupu paliwa, wynikającą z iloczynu średniej ceny litra wyszczególnionego paliwa obowiązującą u Wykonawcy w dniu 23.02.2011r. oraz ilości zamówionego paliwa (według formularza ofertowego). 3. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen paliwa w trakcie obowiązywania umowy na podstawie cen obowiązujących u Wykonawcy w dniu zakupu paliwa. 4. Dostawa benzyny Pb 95 odbywać się będzie na stacji paliwowej Wykonawcy Zamówienia sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego z ograniczeniem ilościowym zależnym od pojemności zbiorników samochodów i kanistrów dla pozostałego sprzętu Zamawiającego 5. Potwierdzeniem dla Wykonawcy zamówienia dokonania sprzedaży ( wydania) zadysponowanej ilości benzyny będzie pieczątka i wpis do kart drogowej samochodu lub do karty paliwowej danego sprzętu/ urządzenia następujących informacji: - ilość i wartość zatankowanego paliwa, - datę tankowania, - numer rejestracyjny samochodu, wraz z podpisem upoważnionego pracownika Zamawiającego. 6. Zakup oleju napędowego odbywać się będzie poprzez dostawę do siedziby Zamawiającego w ilości nie większej niż 3 000 litrów jednorazowo, w terminie 48 godzin od daty zgłoszenia zapotrzebowania dostawy. 7. Potwierdzeniem dla Wykonawcy zamówienia dokonania sprzedaży (dostawy) zadysponowanej ilości oleju napędowego będzie pieczątka wraz z podpisem upoważnionego pracownika Zamawiającego na dokumencie dostawy (WZ), 8. Faktury za transakcje bezgotówkowe wystawiane będą: dla dostaw benzyny bezołowiowej PB 95 nie częściej niż 2 razy w miesiącu za okres od 1 do 15 oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. dla dostaw oleju napędowego każdorazowo po zrealizowanej dostawie 9. Faktury VAT będą płatne przelewem na wskazane w fakturze konto. Termin płatności faktur za dany okres rozliczeniowy będzie nie krótszy niż 21 dni od daty sprzedaży (ostatniego dnia okresu rozliczeniowego). 10. Do faktury dołączone będzie: w przypadku benzyny bezołowiowej PB 95 zestawienie zawierające następujące informacje: - ilość i rodzaj pobranego paliwa, - numer rejestracyjny, - dzienną cenę sprzedaży, po której dokonano transakcji, - rozliczenie za każde tankowanie, - datę i miejsce dokonania transakcji. w przypadku oleju napędowego - dokument dostawy (WZ) potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego 11.Wykonawca musi: dla realizacji dostawy benzyny bezołowiowej PB -95 posiadać stację paliw położoną maksymalnie do 20 km od siedziby Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudzińcu ul. Gliwicka 32, liczone najkrótszą drogą publiczną i zobowiązuje się ją utrzymać w trakcie obowiązywania umowy. Likwidacja stacji paliw wskazanej dla realizacji przedmiotu zamówienia stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego, bez ponoszenia z tego tytułu żadnych kosztów. dla realizacji dostawy oleju napędowego do siedziby Zamawiającego posiadać samochód cysternę do transportu paliw lub zapewnioną możliwość realizacji dostawy oleju napędowego cysterną udostępnioną przez inny podmiot, 12.Stacja paliw płynnych musi spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221 poz. 1441). 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości paliwa. 14.Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy, jeżeli Wykonawca nie przestrzega warunków umowy (np. w przypadku likwidacji stacji paliw wskazanej do realizacji zamówienia czy też, gdy sprzedawane przez Wykonawcę paliwo nie będzie spełniać obowiązujących norm jakości). 15.W sytuacji, gdy warunkiem realizacji zamówienia będzie zawarcie umów Wykonawcy, zostaną one dołączone do umowy w formie załączników. Postanowienia w nich zawarte będą wiązać strony wyłącznie w tej części, w której nie są sprzeczne z umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertą. 16.Regulaminy i warunki świadczenia usług Wykonawcy wiążą strony wyłącznie w tej części, w której nie są sprzeczne z umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbgkim-rudziniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach