Przetargi.pl
Dostawa oraz montaż szaf metalowych do wyposażenia korytarzy szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wyzwolenia 61,09-300 Żuromin

Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, ul. Wyzwolenia 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6572219 , fax. 0-23 6572219
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej
    ul. Wyzwolenia 61 61
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6572219, fax. 0-23 6572219
    REGON: 00023166200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oraz montaż szaf metalowych do wyposażenia korytarzy szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wyzwolenia 61,09-300 Żuromin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oraz montaż szaf metalowych do wyposażenia korytarzy szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wyzwolenia 61,09-300 Żuromin - szafa czterodziałowa typ L bądź Z lub równoważna o wymiarach 1800x800x490mm - szt. 108 - szafa typ L bądź Z lub równoważna o wymiarach 1800x400x490mm - szt. 9 Kolor szafek - obudowa szara, przód- zielony. Szafy szatniowe przeznaczone do użytku szkolnego powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty, zgodnie z § 9 ust.2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach(Dz.U z 2003r. Nr 6 poz.69). Szafy mają być sprawne, konstrukcja spawana, posiadające pełne , wzmocnione drzwi z wentylacyjnymi otworami oraz z zamkiem. W górnej częśći znajduje się pręt z PCV i haczyki. Drzwi można otworzyć do kąta 180%. Dostarczone szafki muszą być fabrycznie nowe. Koszty załadunku, transportu, rozładunku oraz wniesienia i montażu obciążać będą Dostawcę. Okres trwania gwarancji 2 lata. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia zgoszenia uszkodzenia. Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy.W przypadku gdy zaistniałe uszkodzenie nie będzie kwalifikowało się do naprawy lub naprawa potrwa dłuzej niż 4 tygodnie , Zamawiającemu przysługiwać będzie wymiana szafki na nową o parametrach nie niższych niż przed naprawą.Wszelkie koszty transportu rzeczy wadliwej oraz zastępczej obciążają Dostawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CENA - 100% Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie danego kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Maksymalna ilość punktów , jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. UWAGA: ostateczna cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstwią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP, spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ustawy PZP. e)wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie dostawy, f)udzielą 2 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, g)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że szafki dostarczone odpowiadają normom,atestom lub certyfikatom zgodnie z § 9 ust.2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach(Dz.U z 2003r. Nr 6 poz.69). 5) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy ( na załączniku do SIWZ), 6) wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,- co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj.dostawa mebli z podaniem ich wartości, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi , że dostawy te zostały wykonane należycie(referencje, protokół odbioru końcowego itp.) 7)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy), 8)wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie dostawy, 9)udzielą 2 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl ,www.zuromin-powiat.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach