Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania i urządzeń komputerowych.

Instytut Energii Atomowej POLATOM ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock-Świerk,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7180710 , fax. 022 7180350
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Energii Atomowej POLATOM
    05-400 Otwock-Świerk, woj. mazowieckie
    tel. 022 7180710, fax. 022 7180350
    REGON: 00102403700053
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JBR

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania i urządzeń komputerowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Oprogramowanie Niedopuszczalne są licencje oem 2.1.1. Systemy operacyjne System operacyjny Windows serwer 2008 Enterprise licencja na dwa serwery 2.1.2. Bazy danych Dwie licencje oprogramowania bazodanowego SQL Serwer 2008. Sposób licencjonowania na 2 procesory każda licencja. Oprogramowanie musi mieć możliwość uruchomienia funkcji failover clustering wykorzystując wyżej wymienione licencje. 2.2.Serwer i akcesoria Serwer i akcesoria muszą pasować do obudowy C3000 Niedopuszczalne jest składanie oferty na serwery i akcesoria wolnostojące lub mocowane bezpośrednio do szafy RACK. 2.2.1. Serwer Parametry: Minimum dwa procesory takie jak E5540 (cztero rdzeniowe) Minimum pamięć RAM 24GB Dwa dyski twarde SAS 15000 obrotów 146 GB Dwie karty sieciowe Minimum 10/100/1000 Mb/s Dwu portowa karta FC 8Gb Cztery sztuki kabla 5m wielomodowy LC/LC zastosowanie Fibre Channel Dwa nadajniki-odbiorniki 8 Gb Fibre Channel moduł typu SFP+ Obsługiwane systemy Microsoft? Windows? Server 2003; Microsoft? Windows? Small Business Server 2003; Microsoft? Windows? Server 2008; Microsoft? Windows? Server 2008 Hyper-V; Microsoft? Windows? Compute Cluster Server 2003; Microsoft? Windows? Small Business Server 2008; Microsoft? Windows? Essential Business Server 2008; Red Hat Enterprise Linux; SUSE Linux Enterprise Server; VMware; Citrix XenServer; Novell NetWare 2.2.2. Akcesoria - Zasilacz 1200W - dwie sztuki - Wentylator pojedynczy - dwie sztuki 2.3.Projektor Biznesowe przeznaczenie projektora. Wykorzystywany w firmie, przystosowany do wyświetlania obrazu o rozdzielczości rzeczywistej 1024 x 768 (XGA) pikseli, typ matrycy LCD 3 x 0,63 cali. Ilość pikseli 786,432 pikseli Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 4:3 Dołączony obiektyw o ogniskowej 19,8-23,7 mm Przesłona 1,7-2 Zoom Optyczny minimum manualny umożliwiający ręczną korekcje ostrości Korekcja zniekształceń trapezowych (Keystone) ? 30 (w pionie) stopni Moc lampy 180 Wat Żywotność lampy (tryb normalny) 4000 godz. Żywotność lampy (tryb cichy) 5000 godz. Jasność (tryb normalny) 2600 ANSI Lum. Kontrast (tryb normalny) 2000:1 Poziom hałasu (tryb normalny) 35 dB Poziom hałasu (tryb cichy) 29 dB Odległość projekcji 0,7-11 metr Wielkość obrazu 21-300 cali Ilość wbudowanych głośników minimum 1 szt. Moc głośnika minimum 7 Wat Zintegrowana karta sieciowa Tak Złącza (wejścia) -1 x D-sub 15-pin - 1 x RCA (wideo) - 1 x Mini DIN 4-pin (S-Video) - 1 x DVI-I - 2 x RCA (audio LR) - 2 x stereo mini jack - 1 x RS232 - 1 x RJ45 Złącza (wyjścia) - 1 x D-sub 15-pin - 1 x stereo mini-jack Pobór mocy praca maksymalnie 300 Wat W zestawie musi się znajdować: pilot, instrukcja, osłona na obiektyw, kabel zasilający, kabel audio do podłączenia dźwięku z laptopa, kabel D-Sub 15-pin wraz z oryginalną torbą przystosowaną do przenoszenia. Wymiary maksymalne Szerokość 310 mm Wysokość 95 mm Głębokość 300 mm Waga 3 kg kod CPV : 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30241400-4 Oprogramowanie systemów operacyjnych 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia przez Dostawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5.Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego 6. Wymagania stawiane Dostawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Dostawcy. 6.4 Określenie przez Dostawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Dostawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wymagania dot. gwarancji: -wymagane jest minimum 12 miesięcy (serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego. - podczas trwania gwarancji wymagane jest telefoniczne wsparcie techniczne (w języku polskim)Dostawcy u Zamawiającego w trybie 24h/365dni (24/7/NBD) w roku. -w ofercie należy podać minimum dwa numery telefonów ( jeden obowiązkowo komórkowy) do wsparcia technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 900,- PLN słownie: jeden tysiąc zł. 3. Dostawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu sposób przekazania: przelewem na rachunek: Raiffeisen Bank Polska 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU.Nr109,poz.1158,z p.zm.) sposób przekazania: dostarczenie do siedziby Zamawiającego IEA POLATOM OR 05-400 Otwock- Świerk bud. 24A pok. 122A. najpóźniej w dniu otwarcia ofert 4. Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Dostawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: - Certyfikat producenta poświadczający partnerstwo Dostawcy. - Certyfikaty wystawione przez niezależne organizacje testujące wskazujące wiarygodność skuteczności działania licencji i urządzeń 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - listy referencyjne (min. dwie sztuki) wykazujące wdrożenie tego samego typu urządzeń co wymagane licencje. - certyfikaty potwierdzające przeszkolenie pracowników z zakresu konfiguracji urządzeń - oprogramowania tego samego typu co licencje. 1.3 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie Dostnawcy - Załącznik Nr 3 do SIWZ 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.7 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3.Firmy biorące udział w postępowaniu muszą spełniać następujące wymagania i posiadać certyfikaty: - Gold Partner do sprzętu serwerowego - Service Specialist Wyspecjalizowany Partner Serwisowy do sprzętu serwerowego - Service Specialist Autoryzowany Partner Serwisowy do sprzętu serwerowego - Microsoft Certified Gold Partner do oprogramowania baz danych i systemów operacyjnych oraz powinna przekazać Zamawiającemu numery telefonów do swoich inżynierów pod którymi może otrzymać bezkosztowo przez okres jednego roku pomoc w rozwiązywaniu problemów. 4. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 4.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.4 została złożona przez Dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia , 4.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 4.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 4.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Dostawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 Formularz ofertowy Załącznik Nr 1 wypełniony i podpisany przez Dostawcę A.2 Formularz cenowy Załącznik Nr 2 wypełniony i podpisany przez Dostawcę A.3 Oświadczenie Załącznik Nr 3 podpisany przez Dostawcę A.4 Wzór umowy Załącznik Nr 4 parafowany przez Dostawcę A.5 Wykaz wykonanych dostaw Załącznik Nr 5 - wypełniony i podpisany przez Dostawcę B. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Certyfikaty wykazujące przeszkolenie pracowników z zakresu konfiguracji oprogramowania i urządzeń tego samego typu. D. Dostawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1, B.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Dostawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Dostawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Dostawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach