Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Tochtermana 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3626389 , fax. 048 3624847
- Data zamieszczenia: 2011-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego
ul. Tochtermana 1 1
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3626389, fax. 048 3624847
REGON: 67020628600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa opatrunków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 1 (formularz cenowy) . Zamówienie będzie realizowane od chwili podpisania umowy przez okres dwóch lat (24 miesięcy) w formie sukcesywnych dostaw według zamówienia zgłoszonego faxem lub pocztą elektroniczną przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę z terminem realizacji nie przekraczającym 5 dni roboczych. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679). Wykonawca będzie realizował dostawy na swój koszt loco magazyn leków Zamawiającego.Przedstawione ilości w SIWZ stanowią wartość szacunkową, faktyczną ilość dostaw poszczególnych asortymentów stanowić będą bieżące potrzeby określone przez Zamawiającego. Podane wartości szacunkowe w SIWZ nie mogą stanowić podstaw do żądania przez Wykonawcę realizacji ich wielkości oraz zgłaszania związanych z tym roszczeń. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 50%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów hemostatycznych oraz opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa materiałów opatrunkowych specjalistycznych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 2 unieważniony w postępowaniu nr 21/16)
Dodano: 2016-07-04 - ZAKUP I DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-28 - ZAKUP I DOSTAWY ZESTAWÓW OPERACYJNYCH DO LAPAROSKOPII BRZUSZNEJ
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa materiałów opatrunkowych (pakiet nr 4 i nr 5 unieważnione w poprzednim postępowaniu)
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz materiałów do sterylizacji II
Dodano: 2016-06-14 - dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-06-01