Przetargi.pl
Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2011-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Milanówek. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w 3 szkołach podstawowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Milanówek w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013 na terenie miasta Milanówka. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - z zaburzeniami rozwoju mowy, - z zaburzeniami komunikacji społecznej, - posiadających zaburzenia słuchu, wzroku, przewlekle chorych, - wymagających rozwijania zainteresowań z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych, - wymagających rozwijania zainteresowań plastycznych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych lekcji w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012 roku oraz od 1.09.2012 roku do 30.06.2013 roku. 2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do poziomu rozwoju uczniów, nie przewyższa ich możliwości, treści zajęć są sensownie dobrane, uwzględniają aktualną wiedzę, czas zajęć jest maksymalnie wykorzystany. 3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności). 4. Sporządzanie sprawozdań semestralnych z realizacji zajęć na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów, do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, współpracy z dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia oraz referatem oświaty Urzędu Miasta Milanówka. 5. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 6. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 7. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 8. Opieka nad uczniami podczas zajęć. 9. Dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 10. Współdziałanie z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć. 11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia. Zajęcia edukacyjne prowadzone będą w niżej wymienionych szkołach podstawowych: 1.Szkole Podstawowej nr 1 w Zespole Szkół Gminnych nr 1 im. Ks. Piotra Skargi ul. Królewska 69 2.Szkole Podstawowej nr 2 im. Armii Krajowej ul. Literacka 2 3.Szkole Podstawowej nr 3 w Zespole Szkół Gminnych nr 3 im. Fryderyka Chopina ul. Żabie Oczko 1 W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi łącznie w 3 szkołach 2190 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Zespół Szkół Gminnych nr 1 im. Ks. Piotra Skargi Część 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 8 grup po 5 dzieci - 240 godzin rok 2011-2012 - 120 h, rok 2012-2013 - 120 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 6 grup po 5 dzieci - 180 godzin rok 2011-2012 - 90 h, rok 2012-2013 - 90 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 5 grup po 4 dzieci - 150 godzin rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 90 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 4: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: 3 grupy po 6-7 dzieci - 90 godzin rok 2011-2012 - 60h, rok 2012-2013 - 30 h CPV: 80.00.00.00-4 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Armii Krajowej Część 5: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 8 grup po 4-5 dzieci - 240 godzin rok 2011-2012 - 120 h, rok 2012-2013 - 120 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 6: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 4 grupy po 4-5 dzieci - 120 godzin rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 60 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 7: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: 2 grupy po 6-7 dzieci - 60 godzin rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 30 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 8: Zajęcia dla dzieci posiadających zaburzenia słuchu, wzroku, przewlekle chorzy: 4 grupy po 4-5 dzieci - 120 godzin rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 60 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 9: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: 5 grup po 7 dzieci - 150 godzin rok 2011-2012 - 90 h, rok 2012-2013 - 60 h CPV: 80.00.00.00-4 Zespół Szkół Gminnych nr 3 im. Fryderyka Chopina Część 10: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: 12 grup. po 4-5 dzieci - 360 godzin rok 2011-2012 - 180 h, rok 2012-2013 - 180 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 11: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: 5 grup po 5-6 dzieci - 150 godzin rok 2011-2012 - 60 h, rok 2012-2013 - 90 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 12: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: 7 grup po 3-4 dzieci - 210 godzin rok 2011-2012 - 90 h, rok 2012-2013 - 120 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 13: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: 2 grupy po 11-12 dzieci - 60 godzin rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 30 h CPV: 80.00.00.00-4 Część 14: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie: 2 grupy po 7 dzieci - 60 godzin rok 2011-2012 - 30 h, rok 2012-2013 - 30 h CPV: 80.00.00.00-4 Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut nieprzerwanej pracy. U W A G A !!! Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań i wyjazdów w ramach zajęć a także organizowanych imprez. Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy w trakcie roku szkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach