Przetargi.pl
DOSTAWA OPAŁU W POSTACI BRYKIETU TROCINOWEGO Z DRZEW LIŚCIASTYCH NA OKRES GRZEWCZY 2009/2010

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Tuwima ogłasza przetarg

  • Adres: 99-140 Stemplew,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2881106, 063 2881107 , fax. 063 2881106, 063 2881107
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Tuwima
    99-140 Stemplew, woj. łódzkie
    tel. 063 2881106, 063 2881107, fax. 063 2881106, 063 2881107
    REGON: 00102381300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sosw.az.stemplew@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OPAŁU W POSTACI BRYKIETU TROCINOWEGO Z DRZEW LIŚCIASTYCH NA OKRES GRZEWCZY 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału w postaci brykietu trocinowego z drzew liściastych o parametrach: - kształt walca - wartość energetyczna 18-21 MJ/kg - zawartość popiołu < 1 % - wilgotność < 10% - średnica 5 - 6 cm transportem dostawcy na okres grzewczy 2009/2010 dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Stemplewie. Ilość ogółem - 150 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia zamówienia o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zadania odpowiadające rodzajem i wartością opisanemu przedmiotowi zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, 2. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopia potwierdzona notarialnie, 3. Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji (Załącznik nr 1 do SIWZ), 4. Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sosw.az.stemplew@wp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach