Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W 2010r.

Urząd Gminy Przykona ogłasza przetarg

  • Adres: 62-731 Przykona, ul. Szkolna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2791010 , fax. 063 2791022
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przykona
    ul. Szkolna 7 7
    62-731 Przykona, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2791010, fax. 063 2791022
    REGON: 00054631900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przykona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania zadania pn.: Dostawa oleju opałowego w 2010r. Zakres stosowania specyfikacji: Specyfikacja jest stosowana jako dokument przetargowy przy zleceniu i realizacji ww. dostawy. Zakres przedmiotu zadania objętego specyfikacją: 1. Przewidywana ilość oleju do zakupienia do 30.04.2010r. - 30 000 l, do 30.11.2010r. - 20 000 l . Zamawiający przewiduje dwukrotne dostawy oleju opałowego w każdym ze wskazanych wyżej terminów. 2. Forma płatności - przelewem w ciągu 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego zrealizowanej faktury. 3. Odbiorcami oleju opałowego będą: 3.1. Urząd Gminy Przykona, ul.Szkolna 7, 62-731 Przykona 3.2. Budynki komunalne w Przykonie i Smulsku 4. Przewiduje się możliwość zmiany ceny 1 litra oleju opałowego w trakcie trwania umowy wynikającej ze zmian ceny u producenta. 5. W ofercie należy podać jedną ostateczną cenę NETTO, podatek VAT i cenę BRUTTO za 1 litr dostarczonego oleju opałowego wraz z kosztami dostawy. 6. Olej opałowy lekki musi spełniać m.in. następujące wymagania jakościowe: - zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/k Za jakość wykonanego zadania odpowiedzialny jest Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) wykonają zamówienie w terminie do 30.04.2010r. - 30 000 l, do 30.11.2010r. - 20 000 l c) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy e) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy f) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności g) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia h) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia i) przedstawią dokument (np. faktura zakupu u producenta), na podstawie którego została ustalona cena brutto 1 litra oleju opałowego zawarta w formularzu ofertowym Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie zgodnie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - Załącznik Nr 3. 4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości minimum 5 (pięć) dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5. b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - Załącznik Nr 6. c) wykazu zakresu zamówienia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy Załącznik Nr 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy - Załącznik Nr 8. 6. Oferta cenowa. 7. Podpisany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przykona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach