Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego na potrzeby Gminy Zalewo

Gmina Zalewo ogłasza przetarg

  • Adres: 14-230 Zalewo, ul. Częstochowska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7588377 , fax. 089 758 82 72
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zalewo
    ul. Częstochowska 8 8
    14-230 Zalewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7588377, fax. 089 758 82 72
    REGON: 51074363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego na potrzeby Gminy Zalewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest dostawa oleju opałowego na potrzeby Gminy Zalewo. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa oleju opałowego w ilości 47.000 litrów na potrzeby n/w jednostek organizacyjnych Gminy Zalewo: Stadion Miejski w Zalewie - 4.000 litrów; Zespół Szkół w Borecznie - 18.000 litrów; Zespół Szkół w Dobrzykach - 25.000 litrów. Olej opałowy winien spełniać Polską Normę oraz n/w parametry: 1)olej opałowy lekki 2)wartość opałowa - nie mniejsza niż 41 MJ/kg; 3)minimalna temperatura zapłonu - 56?C; 4)zawartość siarki - max. 0,2 %. Sposób realizacji zamówienia: Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, w ilościach ustalonych przez Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane w terminie 2 dni od telefonicznego lub faxowego złożenia zamówienia przez upoważnioną osobę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować opał pod wskazany adres, na koszt własny. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat jakości dla oleju opałowego. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia/zwiększenia ilości zakupionego oleju o 30% w stosunku do ilości wskazanych w SIWZ, uzależniając to od potrzeb wynikających z warunków pogodowych. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania, która część zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków postawionych w niniejszej SIWZ Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty zostały ułożone według kolejności - 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zmianami) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 3.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) wg. wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.Świadectwo jakości oleju opałowego wystawione przez koncern, u którego Wykonawca dokonuje zakupu; 9.Cennik wskazanej rafinerii, na dzień 25 sierpnia 2009 r., w oparciu o który dokonano kalkulacji ceny jednostkowej, na potrzeby porównania ofert ( np. wydruk ze strony internetowej ) 10.Parafowany i podpisany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zalewo24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach