Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Słowiański 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7513805 , fax. 089 7513812
- Data zamieszczenia: 2009-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
Plac Słowiański 2 2
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7513805, fax. 089 7513812
REGON: 51100846300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnik.ketrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosonowa Spółka Gminy Miejskiej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu nowego mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych na umówione równe i stałe raty leasingowe w okresie 4 lat ( 48 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu), na warunkach określonych szczegółowo w ogólnych warunkach leasingu wykonawcy, 3.4 leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: 1) waluta : PLN 1.opłata wstępna : 10 % wartości przedmiotu zamówienia brutto- przewidywana wartość zakupu 700 tys. zł netto. Dokładna wartość zostanie podana po wybraniu dostawcy sita w odrębnym postępowaniu przetargowym przez Zamawiającego. 2) okres finansowania : 48 miesięcy z możliwością zmiany okresu leasingu, wysokości raty i możliwością jednorazowej większej wpłaty w poczet leasingu, 3) opłata manipulacyjna : 0 % 4) koszt opłat i ubezpieczenia ( wraz ze zniesieniem udziału własnego) w trakcie trwania umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego, 5) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający, 6) raty o stałej wysokości 7) koszt wykupu : 1% po zakończeniu leasingu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków- zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty a) podpisane oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6 b SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. e)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie , w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika ; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przekazywania świadczeń emerytalno-rentowych oraz świadczeń krótkoterminowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców, prowadzone przez banki mające siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
Dodano: 2016-02-03 - Świadczenie usługi pośrednictwa finansowego, pieniężnego w formie wypłaty gotówkowej świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2015-10-23 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań budżetu Gminy Janowiec Kościelny w 2015 roku, w kwocie 1.100.000,00 zł
Dodano: 2015-09-10 - Udzielenie pożyczki długoterminowej lub kredytu długoterminowego
Dodano: 2015-08-18 - SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ GMINY FROMBORK POPRZEZ PRZEJĘCIE DŁUGU W KWOCIE 1 520 000 PLN (ART.518 §3 KODEKSU CYWILNEGO)
Dodano: 2015-05-18 - KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH, UBEZPIECZENIE MIENIA OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM, RABUNKU ORAZ WANDALIZMU, UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ORAZ UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI EKO-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 24 MIESIĘCY
Dodano: 2015-04-21 - Świadczenie usługi pośrednictwa finansowego, pieniężnego w formie wypłaty gotówkowej świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego osobom uprawnionym na terenie miasta Olsztyna
Dodano: 2014-12-16 - Usługa udzielenia pożyczki na kwotę 2.900.000,00 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset tysięcy ) dla potrzeb Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o
Dodano: 2014-09-11 - Usługa obsługi bankowej rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych wraz z kredytem w rachunku - II postępowanie
Dodano: 2014-07-23 - Badanie sprawozdań finansowych za rok 2014 jednostek organizacyjnych nadzorowanych przez RDLP w Olsztynie
Dodano: 2014-07-17