Przetargi.pl
Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Słowiański 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7513805 , fax. 089 7513812
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
    Plac Słowiański 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7513805, fax. 089 7513812
    REGON: 51100846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnik.ketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosonowa Spółka Gminy Miejskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu nowego mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych na umówione równe i stałe raty leasingowe w okresie 4 lat ( 48 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu), na warunkach określonych szczegółowo w ogólnych warunkach leasingu wykonawcy, 3.4 leasing winien zostać udzielony na następujących warunkach: 1) waluta : PLN 1.opłata wstępna : 10 % wartości przedmiotu zamówienia brutto- przewidywana wartość zakupu 700 tys. zł netto. Dokładna wartość zostanie podana po wybraniu dostawcy sita w odrębnym postępowaniu przetargowym przez Zamawiającego. 2) okres finansowania : 48 miesięcy z możliwością zmiany okresu leasingu, wysokości raty i możliwością jednorazowej większej wpłaty w poczet leasingu, 3) opłata manipulacyjna : 0 % 4) koszt opłat i ubezpieczenia ( wraz ze zniesieniem udziału własnego) w trakcie trwania umowy ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego, 5) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający, 6) raty o stałej wysokości 7) koszt wykupu : 1% po zakończeniu leasingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków- zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty a) podpisane oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6 b SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. e)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie , w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika ; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach