Przetargi.pl
Dostawa węgla kamiennego oraz miału węglowego na potrzeby Gminy Zalewo

Gmina Zalewo ogłasza przetarg

  • Adres: 14-230 Zalewo, ul. Częstochowska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7588377 , fax. 089 758 82 72
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zalewo
    ul. Częstochowska 8 8
    14-230 Zalewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7588377, fax. 089 758 82 72
    REGON: 51074363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla kamiennego oraz miału węglowego na potrzeby Gminy Zalewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego oraz miału węglowego na potrzeby Gminy Zalewo. Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywna dostawa 408 ton węgla kamiennego oraz 155 ton miału węglowego na potrzeby n/w jednostek organizacyjnych Gminy Zalewo: 1.Urząd Miejski w Zalewie - 130 ton węgla; 2.Zespół Szkół w Zalewie - 50 ton węgla oraz 40 ton miału; 3.Zakład Gospodarki Komunalnej w Zalewie - 170 ton węgla oraz 80 ton miału; 4.Przedszkole Miejskie w Zalewie - 40 ton węgla oraz 20 ton miału; 5.Szkoła Podstawowa w Bartach - 18 ton węgla oraz 15 ton miału. Zamówienie winno spełniać podane poniżej parametry: Węgiel w ilości 408 ton winien spełniać n/w parametry: 1)typ - orzech, gatunek - I 2)wartość opałowa - nie mniejsza niż 25.000 kJ/kg 3)zawartość siarki - do 0,6% 4)zawartość popiołu - do 6,3% Miał węglowy w ilości 155 ton winien spełniać n/w parametry: 1)wartość opałowa nie mniejsza niż 22.000 kJ/kg 2)zawartość siarki - do 0,7% 3)zawartość popiołu - do 10% Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, w ilościach ustalonych przez Zamawiającego, z tym, że do jednostek organizacyjnych oznaczonych w opisie przedmiotu zamówienia numerami 2,3,4,5 zamówienie będzie składane do wysokości max. 10 ton. Zamówienie będzie realizowane w terminie 2 dni od telefonicznego lub faxowego złożenia zamówienia przez upoważnioną osobę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować zamówienie pod wskazany adres, na koszt własny. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atest jakości, potwierdzający parametry węgla oraz miału węglowego. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia/zwiększenia ilości zakupionego opału o 30% w stosunku do ilości wskazanych w SIWZ, uzależniając to od potrzeb wynikających z warunków pogodowych. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania, która część zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków postawionych w niniejszej SIWZ Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty zostały ułożone według kolejności - 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 3.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) wg. wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 9.Świadectwo jakości węgla oraz miału wystawione przez kopalnie, u których Wykonawca dokonuje zakupu, potwierdzające parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 10.Parafowany i podpisany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zalewo24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach