Przetargi.pl
Przeglądy techniczne i naprawy urządzeń i aparatury medycznej (Postępowanie II)

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 05 00 , fax. 089 625 05 59
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Mickiewicza 23 23
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 05 00, fax. 089 625 05 59
    REGON: 00030656100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz.nidzica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy techniczne i naprawy urządzeń i aparatury medycznej (Postępowanie II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie Przeglądów technicznych urządzeń i aparatury medycznej wymienionej w formularzach ofertowo - cenowych od nr 1. do nr 18 Wielkość zamówienia: Ilość przeglądów określono w załącznikach do niniejszej SIWZ. Jest to wielkość stała i została określona zgodnie z instrukcjami producentów poszczególnych urządzeń. Zamawiający przewiduje zlecanie bieżących napraw urządzeń i aparatury medycznej tym firmom których oferty zostaną wybrane do realizacji przeglądów technicznych. Koszt naprawy będzie uzgadniany przed każdą realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zwalnia uczestników postępowania z wnoszenia Wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że spełniają warunki określone w art.22 PZP: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 24a PZP. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium:spełnia nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 i art. 24a ustawy Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.nidzica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach