Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach

Dom Pomocy Społecznej w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 63-405 Sieroszewice, Psary, ul. Kaliska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7396084, 7396315 , fax. 062 7396084, 7396315
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
    Psary, ul. Kaliska 3 3
    63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7396084, 7396315, fax. 062 7396084, 7396315
    REGON: 00029580500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach w ilości 100m3. 2. Dostarczany olej opałowy lekki musi spełniać wymagania jakościowe wg Polskiej Normy PN-C-96024:L1 3. Samochód dostawczy oleju opałowego musi posiadać układ pomiarowy ilości zatankowania oleju opałowego do zbiorników kotłowni. 4. Układ pomiarowy musi posiadać świadectwo legalizacji właściwego urzędu, które przy każdorazowej dostawie ma być okazane Zamawiającemu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego oleju opałowego o nie więcej niż 20 %. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kryteriami i warunkami wykonania zamówienia został określony w Rozdziale II - Formularzu oferty Rozdziale III - Wzorze umowy zamieszczonych w niniejszej SIWZ 7. Zamawiający każdorazowo będzie informował telefonicznie Wykonawcę o zapotrzebowaniu na dostawę, określając ilość oleju opałowego lekkiego oraz termin dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 złotych (słownie: tysiącpięćset00/100złotych ) na całość zamówienia, 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09 kwietnia 2015 roku do godz. 14.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w SIWZ O uznaniu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego decyduje termin określony w pkt. 2. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach