Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do ogrzewania Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, Długa Wieś 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2799044 , fax. 63 2799044
  • Data zamieszczenia: 2014-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrej
    Długa Wieś 28 28
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2799044, fax. 63 2799044
    REGON: 31110182600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do ogrzewania Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa oleju opałowego do ogrzewania Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w Długiej Wsi 28, w ilości około 32.000 litrów oleju opałowego. Olej opałowy musi spełniać następujące parametry: a) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg b) gęstość w temperaturze 15 stopni C nie wyższa niż 0,860 g/ml c) temp. zapłonu nie niższa niż 55 stopni C d) zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m) e) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg f) zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg g) lepkość kinematyczna w temp. 20 stopni C max 6,00 mm2/s Dostawca wraz z dostarczeniem przedmiotu umowy przedłoży Odbiorcy dokumenty potwierdzające spełnianie parametrów podanych powyżej. 1. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć olej własnym transportem i na własny koszt w ilościach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego do wysokości zamówienia. 2. Warunkiem dokonania zapłaty należności za zrealizowaną dostawę paliwa będzie załączenie do faktury potwierdzenia dostawy paliwa oraz atestu (świadectwa jakości) na dostarczone paliwo. 3. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, oraz z zachowaniem należytej staranności. 5. Zamawiający zaleca by przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert.. 6. Wskazaną ilość oleju opałowego należy traktować szacunkowo . Ilość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć o ok. +/- 20% całości zamówienia w zależności od rzeczywistego zużycia w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia umowy tj. 31.12.2015r. Taka zmiana ilości dostawy w w/w granicach nie stanowi istotnej zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zspdobra.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach