Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 62-590 Golina, ul. Wolności 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 249 36 27 , fax. 0-63 249 36 27
- Data zamieszczenia: 2009-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
ul. Wolności 20 20
62-590 Golina, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 249 36 27, fax. 0-63 249 36 27
REGON: 00114285400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego dla placówek oświatowych gminy Golina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych gminy Golina, w ilości szacunkowej 187 000 litrów, tj.: -Szkoła Podstawowa w Kawnicach - 52 000 litrów, -Szkoła Podstawowa w Radolinie - 20 000 litrów, -Gimnazjum w Golinie - 100 000 litrów, -Przedszkole w Golinie - 15 000 litrów, 2.Wyżej wymienione ilości oleju opalowego należy traktować jako szacunkowe, Zamawiający ma prawo zmienić te ilości w zależności od potrzeb, np. warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. 4.Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie, etapami w terminach, ilościach i miejscach wyznaczonych przez dyrektorów placówek oświatowych zgłoszonych telefonicznie z tygodniowym wyprzedzeniem. Dostawy nie będą łączone. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, 2.Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 Pzp. opisanym w ww. ust. 1, 2)podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp., 3)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 3.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp., 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 3)podpisany/parafowany projekt umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 30.000 litrów do Gimnazjum im. Ziemi Nadnoteckiej w Drawsku w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do obiektów Gminy Ślesin
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO L-1 WG PN -C-96024:2001 DO OBIEKTU W BIEDRUSKU PRZY UL. POZNAŃSKIEJ 3 W II PÓŁROCZU 2016 ROKU
Dodano: 2016-07-01 - dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2016-05-06 - Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
Dodano: 2016-04-08 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do zbiorników olejowych znajdujących się w kotłowniach budynków zajmowanych przez Zespół Szkół w Lipce ul. Szkolna 6 i Gajowa 4., oleju napędowego grzewczego lekkiego w ilości około 60 m3 z możliwością zmniejszenia dostawy wynikającą z panujących warunków atmosferycznych, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. Zamawiający wymaga , aby oferta obejmowała całość zamówienia.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w Zespole Szkół w Sławsku
Dodano: 2016-03-30 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do zbiorników olejowych znajdujących się w kotłowniach budynków zajmowanych przez Zespół Szkół w Lipce ul. Szkolna 6 i Gajowa 4., oleju napędowego grzewczego lekkiego w ilości około 60 m3 z możliwością zmniejszenia dostawy wynikającą z panujących warunków atmosferycznych, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. Zamawiający wymaga , aby oferta obejmowała całość zamówienia.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa OLEJU OPAŁOWEGO dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-02-26 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w Zespole Szkół w Sławsku
Dodano: 2016-02-24