Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego - postępowanie nr GRSP.POM.ZP.1/2012

Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Pomarzanowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 61-725 Poznań, ul. Mielżyńskiego 24
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8853222 , fax. 61 8853221
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Rolne Skarbu Państwa w Pomarzanowicach
    ul. Mielżyńskiego 24 24
    61-725 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8853222, fax. 61 8853221
    REGON: 01034470802080
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego - postępowanie nr GRSP.POM.ZP.1/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa oleju opałowego do: Zespołu Pałacowego w Czerniejewie ul. Gen. Lipskiego 5, 62-250 Czerniejewo, powiat gnieźnieński woj. wielkopolskie w ilości:50 000 litrów oleju opałowego o następujących parametrach: gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż 860kg/m?; wartość opałowa min. 42,6MJ/kg; temperatura zapłonu min. 56° C; pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości dest. nie wyższa niż 0,3% (m/m); pozostałość po spopieleniu max 0.01%(m/m); pozostałość po spopieleniu max 0,1% (m/m); zawartość siarki max 0,15 (m/m); lepkość kinetyczna w temp. 20° C max 6 mm?/s; temperatura płynięcia max -20° C.; 2.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć świadectwo jakości oleju opałowego wraz z jego dostawą. 3.Oferowany olej opałowy musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupienia mniejszej ilości oleju opałowego bez prawa roszczeń do tego tytułu przez Wykonawcę. 5.Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu oleju opałowego we wszystkie dni miesiąca na zasadzie transakcji bezgotówkowych. Rozliczanie za zakup oleju opałowego dokonywane będzie na podstawie potwierdzeń odbioru podpisanych przez Kierownika Zespołu Pałacowego w Czerniejewie. Do faktury zostanie dołączone zestawienie zawierające co najmniej następujące informacje: - data transakcji, - ilość wydanego oleju opałowego. 6.Dostawy oleju opałowego odbywać się będą sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb zamawiającego, wynikających z bieżącego zużycia. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość paliwa, w tym za jego zgodność ze wszelkimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 8.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakościowe i profesjonalne wykonywanie dostaw. Ponadto wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem umowy. 9.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przy uwzględnieniu przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 10.Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki. 11.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą każdorazowo wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 12.W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części. 13. Zamawiający nie przewiduje: - składania ofert częściowych, - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach