Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 26 250 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Wrocławska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2311885 wew. 240 , fax. 322 317 623
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
    ul. Wrocławska 1
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2311885 wew. 240, fax. 322 317 623
    REGON: 27307301300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 26 250 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 26 250 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach”. Ilości ON dostarczone do poszczególnych jednostek przedstawiamy następują-co: a) KM PSP Gliwice, ul. Wrocławska 1 - 9 500 l, b) JRG PSP Gliwice - Łabędy, ul. Mechaników 3 - 3 250 l, c) JRG PSP Knurów, ul. 1 - go Maja 2a ( 7250 kon. + 3250 ) -10 500 l, d) JRG PSP Pyskowice, ul. Szpitalna 4 - 3 000 l. 2. Dostawa o której mowa w p - cie 1 będzie realizowana na pisemne ( faksem ) lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku) w terminie do 5 dni od podpisania Umowy do Za mawiającego na wskazany adres Komendy Miejskiej PSP i podległych JRG w określonych powyżej ilościach, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna nastąpić jednorazowo (w ciągu jednego dnia roboczego). Opis wymagań technicznych ogólnych stawianych dla dostawy 26250 L oleju napędowego objętego przedmiotem zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać ustalonym standardom normy PN-EN 590 - olej napędowy ( zimowy ) do silników z zapłonem samoczynnym (paliwo Diesel ). 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy stosowne świadectwa co do jakości przedmiotu zamówienia i kartę charakterystyki pro-duktu 3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przeładowywanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny dostawcy do zbiornika odbiorcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani częściowych i nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na okres minimum 6 miesięcy na produkt dostawy - dostarczony olej napędowy. Jeżeli wykonawca nie przedstawi zamawiającemu odrębnego pisemnego dokumentu gwarancji jakości- zawarta umowa ma charakter i znaczenie prawne takiego dokumentu. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu zamówienia zostaną odrzucone. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający ( inny zamawiający niż centralny zamawiający ) dopuszcza ko-munikację z wykonawcami w sposób określony w punkcie IX SIWZ, zgod-nie z dyspozycją art. 18a ustawy z dnia 20.07.2018 r. zmieniającą ustawę - Prawo zamówień publicznych oraz o zmianie ustawy Prawo zamówień pu-blicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2018r. poz. 1603). 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 12. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez pod-wykonawców. Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania z pod-wykonawców. W przypadku braku tej informacji zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzystania z podwykonawców. 13. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, np. PN/EN). 14. W okresie gwarancji wszelkie naprawy/wymiany gwarancyjne będą wykonywane bezpłatnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.11.2018 . do godz. 11:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr ING Bank Śląski nr 12105012851000002278059502 - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359 z pózn. zm. ). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami Ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie - pokój nr 7, a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga przedstawienia Koncesji, zezwolenia lub licencji – Koncesji na handel paliwami płynnymi,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy stosowne świadectwa co do jakości przedmiotu zamówienia i kartę charakterystyki produktu Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przeładowywanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny dostawcy do zbiornika odbiorcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach