Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Wrocławska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2311885 wew. 240 , fax. 322 317 623
- Data zamieszczenia: 2020-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
ul. Wrocławska 1
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2311885 wew. 240, fax. 322 317 623
REGON: 27307301300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gliwice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 32000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie. i Py-skowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia - „Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 32 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabę-dach, Knurowie i Pyskowicach. Ilości ON dostarczone do poszczególnych jednostek przedstawiamy następująco: a) KM PSP Gliwice, ul. Wrocławska 1 - 9 500 l, b) JRG PSP Gliwice - Łabędy, ul. Mechaników 3 - 5 750 l, c) JRG PSP Knurów, ul. 1 - go Maja 2a ( 7250 kon. + 5000 ) - 12 250 l, d) JRG PSP Pyskowice, ul. Szpitalna 4 - 4 500 l. 2. Dostawa, o której mowa w p - cie 1 będzie realizowana na pisemne ( faksem ) lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku) w terminie do 15 dni od podpisania Umowy do Za mawiającego na wskazany adres Komendy Miejskiej PSP i podległych JRG w określonych powyżej ilościach, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna nastąpić jednorazowo (w ciągu jednego dnia roboczego). Opis wymagań technicznych ogólnych stawianych dla dostawy 32 000 L oleju napędowego objętego przedmiotem zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać ustalonym standardom normy PN-EN 590 - olej napędowy ( letni bądź przejściowy ) do silników z zapłonem samoczynnym (paliwo Diesel ). 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy stosowne świadectwa co do jakości przedmiotu zamówienia i kartę charakterystyki produktu 3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przeładowywanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny dostawcy do zbiornika odbiorcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.03.2019 r. do godz. 11:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr ING Bank Śląski nr 12105012851000002278059502 - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręcze-niem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016, poz. 359 z pózn. zm. ). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żąda-no. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wyknawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami Ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Sekretariacie - pokój nr 7, a kserokopię po-świadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga przedstawienia Koncesji, zezwolenia lub licencji – Koncesji na handel paliwami płynnymi,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby urządzenia do pomiaru przeładowywanego paliwa posiadały stosowne certyfikaty, atesty lub inne ważne dokumenty potwierdzające prawidłową ilość przetłoczonego paliwa z cysterny dostawcy do zbiornika odbiorcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Dodano: 2024-06-17 - Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach
Dodano: 2023-04-14 - Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach
Dodano: 2023-03-17 - Dostawa oleju napędowego w ilości 20 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach
Dodano: 2022-08-01 - Dostawa paliw płynnych
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa paliw płynnych
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 32 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach.
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa paliw płynnych
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa oleju napędowego (KOD CPV - 09134220-5) w ilości 32 000 litrów do siedziby KM PSP w Gliwicach oraz podległych Jednostek Ratowniczo - Gaśniczych PSP w Gliwicach - Łabędach, Knurowie i Pyskowicach
Dodano: 2019-10-08